Actie fotomeeting strand in Wassenaar 12 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:26

Mm op zich wel een logische oplossing, maar ik als fotograaf wil t liefst dan alle gekozen modellen op de foto en niet alleen de ochtend of de middag groep. Dus ik hoop dat er nog gesleuteld kan worden :).

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:47

Stephzdesign schreef:
Mm op zich wel een logische oplossing, maar ik als fotograaf wil t liefst dan alle gekozen modellen op de foto en niet alleen de ochtend of de middag groep. Dus ik hoop dat er nog gesleuteld kan worden :).

+1

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:52

kani_ejj schreef:
Stephzdesign schreef:

+1

+2

Duality

Re: Actie fotomeeting strand in Wassenaar 12 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 18:22

Nou met 20 fotografen gaat het ook niks worden, dan ga je echt krijgen dat je elkaar in de weg looopt aangezien je dan met ze alle om een paddock heen moet zitten, en laat het nou net zijn dat iedereen graag een andere hoek neemt.

Nee het lijkt mij niet zo'n strak plan, ik heb respect voor de ts dat ze er zoveel over na wil denken. Ik ben het eigenlijk wel eens met hoe het nu is.

Bij iedere meeting heb je dat er fotografen zijn die niet meekunnen omdat ze op de reservelijst staan, ik sta ook vaak genoeg reserve, maar het moet leuk blijven en niet een grote chaos. En als je het niet eens bent met de ts , dan is het aan jezelf of je nog mee wil of niet.

Misschien een idee om als deze meeting een succes is , een vervolg te houden, voor de fotografen die nu geen kans krijgen.

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:27

XxJustinexX schreef:
Nou met 20 fotografen gaat het ook niks worden, dan ga je echt krijgen dat je elkaar in de weg looopt aangezien je dan met ze alle ok heen moet zitten, en laat het nou net zijn dat iedereen graag een andere hoek neemt.

Nee het lijkt mij niet zo'n strak plan, ik heb respect voor de ts dat ze er zoveel over na wil denken. Ik ben het eigenlijk wel eens met hoe het nu is.

Bij iedere meeting heb je dat er fotografen zijn die niet meekunnen omdat ze op de reservelijst staan, ik sta ook vaak genoeg reserve, maar het moet leuk blijven en niet een grote chaos. En als je het niet eens bent met de ts , dan is het aan jezelf of je nog mee wil of niet.

Misschien een idee om als deze meeting een succes is , een vervolg te houden, voor de fotografen die nu geen kans krijgen.

Niemand heeft toch iets tegen een reserve lijst? Ik vind dat juist normaal, maar het probleem is dat ts iedereen een kans wilt geven waardoor er dit soort oplossingen gezocht moeten worden. Waarom niet gewoon 10 fotografen mee zoals bij de meeste meetings?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:35

Ik vind t geen probleem om reserve te staan. Maar meer t feit dat je dan niet alle modellen hebt maar een deel stel je wilt graag een model van de ochtend maar zit in de middag.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:45

En de eerste 10 zou ik ook totaal geen problemen mee hebben

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:57

XxJustinexX schreef:

Ik ben t daar mee eens. Want zo gaat t met elke meeting die k heb meegemaakt. Of er word geloot, maar dat vind k nooit eerlijk gaan.

En elk model heeft zijn charmes en ik zou het Crap vinden als k niet iedereen op de gevoelige plaat kan zetten ;).

Ik houd t ff in de gaten wat t gaat worden :) ! We komen er wel uit :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:11

Stephzdesign schreef:
XxJustinexX schreef:

Ik ben t daar mee eens. Want zo gaat t met elke meeting die k heb meegemaakt. Of er word geloot, maar dat vind k nooit eerlijk gaan.

En elk model heeft zijn charmes en ik zou het Crap vinden als k niet iedereen op de gevoelige plaat kan zetten ;).

Ik houd t ff in de gaten wat t gaat worden :) ! We komen er wel uit :)

Klopt, naja het loten vind ik ook nooit 100% clean gaan want als er een tussen zit die iemand niet leuk vind, ik denk dat daar 9/10 keer wel mee gesjoemeld wordt. Het enige wat je kan doen is filmen. Maar dan kan er alsnog zo zijn dat niet iedere naam erin zit haha.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 14:08

Oef, wilde gisteravond al reageren maar moest toen weg. Er zijn dus nog een paar reacties bij gekomen. En ook waar ik een beetje over val om eerlijk te zijn.

Ik probeer iedereen een eerlijke kans te geven, omdat het weer een totaal ander idee is. En wat ik goed merk, pittig te organiseren. Ik vraag veel meedenkende mensen, bewust om het goed en leuk te laten verlopen. Maar kan het blijkbaar alsnog niet goed doen. Ik kom zelf ook alles behalve uit de buurt, en mij kost het ook gruwelijk veel om hier naartoe te komen. Maar zoals ongeveer in mijn OP staat: als je het te ver vind oid. Voel je vrij het idee over te nemen.

Vind het raar dat ik het idee krijg mijzelf te moeten verdedigen. En de reden dat ik niet uit de aantallen kom is omdat we niet in koppels werken. Twee paddocks is inderdaad onveilig en vermoeiend voor de paarden, dus dat is ook al niet mogelijk. Ik weet het niet goed, en dat geef ik eerlijk toe. Maar geef me dan ook iets waar ik wat mee kan. Sleutelen doe ik met plezier, we hebben nog even.

Maargoed, even zodat ik het goed begrijp. Jullie zien graag: 1 grote groep fotografen voor de hele dag, 1paddock en modellen loten?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:26

Ja liever 1 groep en dan de rest op reserve ;)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:45

Modellen zou ik gewoon de volgorde aanhouden hoe ze nu op de lijst staan en het schema kan qua modellen toch gewoon zo blijven als je laatst gepost had?
Loten zou ik het ook niet willen noemen, gewoon volgorde van opgeven :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 17:04

Uhh met loten bedoelde ik stemmen ;)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:11

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat hel fair is als dat niet direct in de OP is gemeld. Niets over stemmen in de OP is eigenlijk in de meeste gevallen automatisch volgorde van opgeven.

Degene die nu bovenaan de lijst staan, hebben al die tijd gedacht verzekerd te zijn van een plekje. Als we nu gaan stemmen zal de lijst dus weer helemaal over de kop gaan.

En buiten dat, ik zie niet wat er mis is aan het huidige schema wat je hebt staan qua paarden?
Laatst bijgewerkt door AvWShots op 08-02-14 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:16

Daar ben ik het wel mee eens, die mensen verheugen zich er ook op ondanks dat ze misschien een wat minder spectaculair ogend paard hebben o.i.d.

Snap wel dat het zo lastig wordt zo voor jou Jikke.. Zelf zou ik ook zo snel niet een betere oplossing weten.. wil wel even zeggen dat ik het super lief vind dat je zo je best doet om iedereen het naar zijn of haar zin te maken :)

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:33

Ik had Jikkeeee ge pb't , met nog 2 modellen.

Maar ik weet niet of dat goed doorgekomen is?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 11:13

cheybinky schreef:
Ik had Jikkeeee ge pb't , met nog 2 modellen.

Maar ik weet niet of dat goed doorgekomen is?

Jaa dat is doorgekomen :). Ik moet nog even antwoorden en bijwerken. Maar dat doe ik later vandaag/morgen

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:58

Ten eerste, respect Jikeee, dat je dit allemaal zo goed wilt regelen!
Ik vroeg me af hoe laat je de ochtendgroep wilde laten beginnen, of staat dit al ergens?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 16:46

Het idee is 10 uur, maar toen waren we redelijk vroeg klaar. Zeker als het een groep fotografen blijft, gok ik dat ik het naar 11 uur ga schuiven. Ook met zicht op reistijden. Ik mag zelf ook ruim 2 uur treinen van te voren gok ik zo.

Edit; misschien zelfs nog later.. Maar dat zie ik met het maken van de planning!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 17:45

Jikkeee schreef:
En de mensen waarbij nog foto's/informatie mist ook nog even via een PB kunnen aanvullen! Dankjewel alvast

Citaat:
NIET QUOTEN AUB. BIJ INTERESSE PB STUREN NAAR Jikkeee
Fotografen;
1. Jikkeee | Jikke | Site of Facebook
2. Stephzdesign | Stephanie | Facebook
3. joey_lover | Hinke | Voorbeeldfoto
4. Annexxx | Anne | Site of Facebook
5. Erna_ | Erna | Webalbum
6. Nescafe | Monique | Site
7. NRJ | Jessy | Voorbeeldfoto's in profiel
8. pradadaan | Danielle | Site
9. Juliette17 | Juliette | Site
10. Suuszels | Suzanne | Facebook
11. Blarhiminn | Sharon | Facebook
12. _Lisaa_ | Lisa | Site
13. Hamsterfan | Sylvana | Site
14. XxJustinexX | Justine | Site of Facebook
15. callychanel | Nikita | Site of Facebook
16. _Chendo_ | Suzanne | Site

1. RDLFoto | Rachelle | volgt...
2. Kani_ejj | Elvira| Site
3. ohmydeem | Demi | Facebook
4. Bellavie
5. Ejuniorjoost | Annemay | Site
6. valiantS | Astrid | Site
7. meijer1990 | Nathalie | Facebook
8. Ugene2001 | Vera | Site of Facebook

Modellen;
1. Moppie__ | Monique | Travis | Kan los en onder het zadel | Foto1 en Foto2
2. Smurffie | Katja | Pride and Joy |Paint horse| zowel onder het zadel als los kan ze flink hard |Foto1 Foto2 Foto3
3. Smurffie | Katja | Pleasure| Tinker | flinke bewegingen voor een tinker, lang behang zorgt voor gave foto's zowel los als onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
4. _Jorien_ | Jorien | Whaya | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3 | (ovb vervoer)
5. Merlinde | Merlinde | Ollie | Onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
6. Sammy2000 | Kelly | Bandito | Kan los en onder het zadel (ook zonder tuig) | Foto1 Foto2 Foto3
7. NickyJM | Nicky | Zehna | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2
8. judith_irene | Judith | Irene | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3

1. RDLfoto | Rachelle | Uk | Onder het zadel | Foto's volgen | ovb
2. Switchy| Cheryl | Yessa | onder het zadel | Foto | ovb
3. Gageron | Toke | Saeke Caillaubert | los en onder het zadel | Foto 1 Foto 2 Foto 3
4. Gageron | Toke | Danton de Gageron | los en onder het zadel, ook gek op water | Foto 1 Foto 2 Foto 3
5. cheybinky | Cheyenne | Binky | Onder het zadel | Foto's volgen
6. cheybinky | Cheyenne haar moeder | Kelly | Onder het zadel | Foto's volgen

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:55

De foto's van de reserve 3 en 4 doen t niet. Zegt dat de opgevraagde pagina niet opgevraagd kan worden

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 17:57

kani_ejj schreef:
De foto's van de reserve 3 en 4 doen t niet. Zegt dat de opgevraagde pagina niet opgevraagd kan worden

Ga ik achteraan, dankje voor het melden ;).

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:37

Als je :) dacht ff kijken hoe ze eruit zien haha.

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:55

ik ga alles eventjes weer bijlezen :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 11:32

Schema is het nog niet van gekomen, druk op school momenteel. Hopelijk vanmiddag wat meer duidelijkheid!
Jikkeee schreef:
En de mensen waarbij nog foto's/informatie mist ook nog even via een PB kunnen aanvullen! Dankjewel alvast

Citaat:
NIET QUOTEN AUB. BIJ INTERESSE PB STUREN NAAR Jikkeee
Fotografen;
1. Jikkeee | Jikke | Site of Facebook
2. Stephzdesign | Stephanie | Facebook
3. joey_lover | Hinke | Voorbeeldfoto
4. Annexxx | Anne | Site of Facebook
5. Erna_ | Erna | Webalbum
6. Nescafe | Monique | Site
7. NRJ | Jessy | Voorbeeldfoto's in profiel
8. pradadaan | Danielle | Site
9. Juliette17 | Juliette | Site
10. Suuszels | Suzanne | Facebook
11. Blarhiminn | Sharon | Facebook
12. _Lisaa_ | Lisa | Site
13. Hamsterfan | Sylvana | Site
14. XxJustinexX | Justine | Site of Facebook
15. callychanel | Nikita | Site of Facebook
16. _Chendo_ | Suzanne | Site
17. RDLFoto | Rachelle | volgt...
18. Kani_ejj | Elvira| Site
19. ohmydeem | Demi | Facebook
20. Bellavie
21. Ejuniorjoost | Annemay | Site
22. valiantS | Astrid | Site
23. meijer1990 | Nathalie | Facebook
24. Ugene2001 | Vera | Site of Facebook

Modellen;
1. Moppie__ | Monique | Travis | Kan los en onder het zadel | Foto1 en Foto2
2. Smurffie | Katja | Pride and Joy |Paint horse| zowel onder het zadel als los kan ze flink hard |Foto1 Foto2 Foto3
3. Smurffie | Katja | Pleasure| Tinker | flinke bewegingen voor een tinker, lang behang zorgt voor gave foto's zowel los als onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
4. _Jorien_ | Jorien | Whaya | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3 | (ovb vervoer)
5. Merlinde | Merlinde | Ollie | Onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
6. Sammy2000 | Kelly | Bandito | Kan los en onder het zadel (ook zonder tuig) | Foto1 Foto2 Foto3
7. NickyJM | Nicky | Zehna | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2
8. judith_irene | Judith | Irene | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3

1. RDLfoto | Rachelle | Uk | Onder het zadel | Foto's volgen | ovb
2. Switchy| Cheryl | Yessa | onder het zadel | Foto | ovb
3. cheybinky | Cheyenne | Binky | Onder het zadel | Foto
4. cheybinky | Cheyenne haar moeder | Kelly | Onder het zadel | Foto
[/quote]