Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelisWess schreef:Als je 22 feb. kan dan lijkt het mij dat het kan, alleen maar handig om meer fotografen te hebben.
lrtj_ schreef:Kimmetjee04 schreef:hallo, is er nog mogelijkheid om me aan te melden als fotograaf (woon zelf vlak bij arnhem). Laura kent me wel. Het fotograferen heeft even op een lager pitje gestaan, maar wil het weer oppakken en heb sinds kort een canon eos 7d. Ik hoor het wel
Ehhh er rinkelt geen belletje
TCFotografie schreef:Zoeken jullie nog fotografen?![]()
Ik wil heeeel graag een keer mee op een fotomeeting
En aangezien manege Ruimzicht niet heel ver is. Ik woon zelf in Deventer en ben afhankelijk van het OV, is er een mogelijkheid dat ik ergens van een station opgepikt wordt?
lrtj_ schreef:ElanJV schreef:Sorry, maar als dit zo door gaat, haak ik af. Wil niemand afkraken maar de organisatie verloopt niet echt soepel zo.. Of ben ik de enige die dit vind?
Nee hoor... Ik moet het deze week weten en anders kan ik niet meer ruilen.
TCFotografie schreef:TCFotografie schreef:Zoeken jullie nog fotografen?![]()
Ik wil heeeel graag een keer mee op een fotomeeting
En aangezien manege Ruimzicht niet heel ver is. Ik woon zelf in Deventer en ben afhankelijk van het OV, is er een mogelijkheid dat ik ergens van een station opgepikt wordt?
Niet?Ik zou heeeel goed mn best doen
ninalovenina schreef:Zouden de fotografen mij nu een pbtje willen sturen met 2 modellen die ze wegstemmen?
Nikita & Eline (eline met 2 paarden) kunnen niet dus er vallen al 3 af, 2 moeten er dus nog weg worden gestemd, zou fijn zijn als ik vanavond al stemmen krijg. kan ik gelijk groepen maken.
ninalovenina schreef:Sorry, jammer dat er gelijk zo gereageerd word, ik heb het erg druk en ben vorige week de hele week ziek geweest.
Ben net pas klaar met de paarden en huiswerk & heb nu pas tijd om op bokt te komen.
Het is de 22e.
ninalovenina schreef:Zouden de fotografen mij nu een pbtje willen sturen met 2 modellen die ze wegstemmen?
Nikita & Eline (eline met 2 paarden) kunnen niet dus er vallen al 3 af, 2 moeten er dus nog weg worden gestemd, zou fijn zijn als ik vanavond al stemmen krijg. kan ik gelijk groepen maken.
ninalovenina schreef:Sorry, jammer dat er gelijk zo gereageerd word, ik heb het erg druk en ben vorige week de hele week ziek geweest.
Ben net pas klaar met de paarden en huiswerk & heb nu pas tijd om op bokt te komen.
Het is de 22e.