Oh ik heb echt een scheithekel aan m'n laptop is uitgevallen en krijg m niet aan. Morgen nogmaals proberen en ik had met op versturen gedrukt !! Grrrrr
Nee suggesties ? Niet druk graag maar wel afwisseld
Duality
Geplaatst: 24-01-14 14:52
Het strand is zowieso weinig afwisselend, vind je een ruige achtergrond mooi zoals bijv de pier en van die gignantisch blokken met stenen, strand zee en duin dan moet je de pier hebben,
Bij de strandopgang van het strandhuis is het overal druk en weingi parkeerplaats. Ertussen zit er nog eentje die heel erg rustig is, veel parkeerruimte , duin en strand en daar is het bijna altijd rustig.
Tussen de hoofd en heliomare zit er ook nog een met heel veel parkeerplek is ook minder druk
Of heliomare, die is ook weer wat drukker , is wel parkeerruimte maar weet niet of daar genoeg is, en daar is het vaak ook wel druk in het weekend, en daar heb je als je richting de duinen fotografeert heliomare op de achtergrond xd
Ik ga zondag samen met richard even de strandopgangen af, even kijken wat het meest praktisch is voor trailer en wat het rustigst is. Dus na dit weekend zal hoogstwaarschijnlijk bekend worden welke opgang het wordt , incl adres
Wij aan Zee heeft iets van 8 strandopgangen. Waarschijnlijk wordt het er 1 aan de weg naar de Noordpier. Op de kaart kun je nu mooi zien waar de strandhuisjes staan. Geen idee wanneer die weer het strand op gaan.
Eind maaart gaan ze erop, dus als wij er zijn staat het grootste deel al. maar wij gaan binnenkort even alle opgangenaf en zoeken de meest praktische en de meest rustige op!