zit al heel de tijd verschillende combi's te bedenken van kleding met dekjes en zo haha.
hoop het zooooo dat we mee mogen!!!
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-14 21:18
De uitslag en een mededeling !!!
Omdat jullie allemaal zo enthousiast zijn wil ik graag meer mensen de kans geven mee te gaan dan enkel 8 fotografen en 4 modellen. Hierdoor heb ik besloten een 'DEEL 2' op te zetten. De gene die zich hebben opgegeven voor de meeting hebben dus ook kans dat ze mee kunnen met deel 2!
Ik heb de fotografen gekozen door middel van loting (alle namen in een pot en 1 voor 1 een naam getrokken) zo is de lijst onstaan. Zo wel voor deze meeting als voor de deel 2 meeting.
DE DEEL 2 MEETING IS OP 19 APRIL
De modellen zijn gekozen door middel van het stemmen van de fotografen. De top 8 kan mee naar de twee meetings en de reserve modellen zijn op volgorde verdeeld over de meetings. Het kan natuurlijk zijn dat je op 19 april niet kunt, dit kun je dan gewoon aangeven en haal ik je van de lijst af en mag de eerst volgende reserve mee. De link van het deel 2 topic is: [FM] Een unieke meeting, modellen in stijl met hun paard 'DEEL 2'
1) Missjeanny | Maike | met Jane | Trouwjurk 2) Blingh | Cimmy | met Rogan | Sprookje/Fantasy 3) Smieke | Maaike | met Chester | Indiaan/Bohemian 4) xTammyy | Tamara | met Flame | Cowboy of Indiaan
Reserve:
1) tjessa | Tessa | met Casper | Cowboy/Indiaan/Fantasy 2) MadelonSunny | Madelon | met Sunny | Cowgirl/Bohemian 3) Marjonrebel | Marjon | met Fuego | Indiaan of Sprookje 4) _Nancy | Nancy | met Hylke | Cowgirl
chriske
Geplaatst: 01-02-14 21:23
jeah ik mag mee!!
Heb der nu al super veel zin in !!
Suuszels
Geplaatst: 01-02-14 21:23
Wat goed dat je een deel 2 hebt gemaakt! Super leuk! Helaas kan ik niet op 5 april maar hoop de 2e wel te mogen!
MadelonSunny
Geplaatst: 01-02-14 21:24
Helaas reserve. Ik laat 5 april gewoon nog open staan voor het geval er modellen afvallen. 19 april kan ik eventueel ook als reserve. Maaike als je hulp nodig hebt geef je maar een gil
Helaas hou je altijd teleurstellingen, dat vind ik altijd het mindere van een meeting organiseren
Maarja het hoort er wel bij helaas.
Aser
Geplaatst: 01-02-14 21:50
Jammer jammer jammer. Maar veel plezier aan de andere! Ik maak ondertussen de truc 'vegen met de bezem' verder af. Wie weet als ze het goed gaat doen kan ze mijn paddock vegen als een ware assepoester