Ik kan niet mee.. Uitje met mijn schoonouders, kleinkinderen en nichtjes/neefjes. Dus die kan ik gewoon niet om zetten helaas. Wel veel plezier allemaal!
Ohhh. Jep, eigenlijk wel maar de focus ligt op de praktijk. Ik kan de standen ook wel uitleggen bv. Praktijk: - waarom schiet ik vanaf deze plek? - waarom moet het paard op die plek ipv een kwartslag draaien? - welke poses zijn nou het mooist?
Als ik jou fotos zie dan ben ik ervan overtuigd dat jij weet wat je doet. Zou je dit kunnen/willen uitleggen?
Hmm oke ! Voor die vragen kunnen ze een ander even vragen misschien?:) even inschikken hoor. Ik neem aan dat iedereen zijn/ haar camera een beetje kent?
nu 2. Maar in dit tempo houd ik er weinig over, want ineens gaan mensen wat met hun familie doen.. En ik wil echt een leermeeting, geen gewone.. maar dat gaat alweer niet lukken zo :/
Jammer dat nu ineens veel mensen afzeggen... Je weet toch dat het het Paasweekend is?
Ik zou het wel graag tijdig willen weten als het niet doorgaat
FR_Foto
Geplaatst: 30-03-14 18:56
Mag ik even iets zeggen!!??
ik wist dat het paas weekend was en ik had al eerder gezegd dat ik dan een meeting heb, alleen heeft mijn moeder nu plannen gemaakt dus ik kan er niks aan doen, ik vind dat je niet kan zeggen dat mensen het AL wisten.
met dit soort feestweekenden is het altijd maar afvragen of je toch misschien ergens naar toe moet ofzo
Niet naar de TS bedoeld hoor en het is al helemaal niet boos bedoeld.
Misschien moeten we even van te voren en 2 keer tussendoor dan gewoon elkaars foto's bekijken en de groepjes smiddags omwisselen? Zou dat iets zijn? Beter plant niemand meer iets 20 april anders wordt het echt lastig hoor..
Maar groepjes omwisselen smiddags lijkt me dan misschien nog het beste?