Whoop whoop hier komt de zon al geweldig op hele blauwe lucht!! Nu hopen dat dit de hele dag blijft. Ik ga over een kwartier van huis. Tot straks dames!!
Ik vond het ook leuk! Voor suzy een erg leerzame ervaring gelukkig stond ze nadat iedereen weg was vrij snel op de trailer. We gaan toch maar wat vaker trailerladen oefenen, haha!
Bedankt voor vandaag, ben benieuwd naar de foto's!
Deze foto's mogen gepubliceerd worden, graag mijn website vermelden; http://rozenveld.weebly.com Voor nabestellingen kan je contact met mij opnemen via PB of e-mail.
Als je foto's nabesteld worden lijnen/touwen/kettingen weggewerkt.
Mooie foto's Renee! Ik ben net thuis en ook al beetje begonnen. Ik zal vandaag voor iedereen een voorproefje leveren, hier alvast eentje van Zabor en Sanne!
Ooooow wat leuuuuk!!! Mooie foto's !! Ow god zo nieuwsgierig!!!
Moniquex
Geplaatst: 02-02-14 19:14
Schitterende foto's van Zabor! Heel gaaf dier!
Fotografen ontzettend bedankt! Het was jammer dat Lady's ruitertje en grootste fan ziek was, want dat is echt een heel lief stel, maar ze heeft weer een hoop geleerd en gezien en wij hebben heerlijk genoten van het geweldige weertje
ladyrosa
Geplaatst: 02-02-14 19:15
Alvast een groepsfototje van de ochtendgroep, gemaakt door mijn vader. alleen de kleur bruin is ingesteld, vandaar de kleuren zo
Ik ben heeeeeeeel erg benieuwd naar alle andere foto's, worden alle links ed. hier geplaatst?