Intresse paarden fotomeeting De Sahara Ommen met thema?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Re: Intresse paarden fotomeeting De Sahara Ommen met thema?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 00:19

Dat is mooi *** :P Ga jij via de ruiterpaden? Zoja, vanaf welke kant kom je?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 00:37

Ik ga niet over ruiterpaden, ik kom vanuit de kant van ommen.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 10:29

Zullen we anders verzamelen bij de parking en dan vanaf daar samen na de Sahara lopen?

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:36

Dat is een goed idee, Judith. Dat hebben we de vorige keer ook gedaan. Toen zijn we de boswachter tegengekomen, die had een kaart van het gebied met de ruiterroute er op. Er staat ook een bord bij de parkeerplaats, dat is ook wel redelijk overzichtelijk.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:44

Lijkt me een goed plan. Als we nog iemand moeten oppikken hoor ik het wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:24

Als de eerste groep nou om 10:30 aanwezig is? Want er zijn er altijd wel iemand te laat door lastige paarden oid. En zowel nobje, zoutenootjes, ik en mijn zusje weten sowieso wel de weg. Dus het komt vast goed!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 12:33

Ja goed idee MarlindeRooz
Ik heb nog even een nieuwe planning gemaakt met ook de fotografen er in. ik upload hem straks even op

Zoutenootjes heb ik jou nou helemaal over het hooft gezien? jij staat niet in mijn lijstje *schaamschaam* kom jij fotografen of?

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:17

Eigenlijk heb ik een model.

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:25

Ik denk dat ik me toch maar afmeld :( Had zo graag meegewild!
na 2 volle weken nog steeds niet beter en weinig vooruitgang dus ik denk dat dit niet verstandig gaat zijn voor mij.
Kijk er echt al zo lang na uit, had ook al helemaal een idee wat we zouden meenemen etc. maar ik kan nu nauwelijks mijn bed uitkomen.
Stom stom stom, ik blijf wel mee lezen zodat ik straks in ieder geval kan genieten van de mooie foto's!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:02

ik ga me, samen met zoutenootjes (vervoerskwestie) en nobje, ook helaas afmelden. We hadden eigenlijk een echte themameeting verwacht maar hebben het idee dat er niet echt iets concreets van de grond komt voor a.s. zondag. :o
Zo meelezend door het topic verwacht ik eigenlijk geen hele spetterende outfits (meer) van de modellen, er wordt niet echt verteld of er wat aan kostuums geregeld is, qua haar en make-up etc, en bij een themameet vind ik dat toch wel het belangrijkste. No offense tegen jullie hoor, maar daar gaat echt wel behoorlijk wat tijd en planning en uitzoekwerk inzitten en aangezien ik nog niks gehoord/gezien heb lijkt me het wat kort dag om nu nog echt wat voor elkaar te krijgen. Dus deze meet laten we aan ons voorbij gaan, en nobje mag ook eerst wel ff uitzieken voor ze weer hele dagen in het bos gaat staan poseren ;)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:17

_l_amanda_l_ schreef:
ik ga me, samen met zoutenootjes (vervoerskwestie) en nobje, ook helaas afmelden. We hadden eigenlijk een echte themameeting verwacht maar hebben het idee dat er niet echt iets concreets van de grond komt voor a.s. zondag. :o
Zo meelezend door het topic verwacht ik eigenlijk geen hele spetterende outfits (meer) van de modellen, er wordt niet echt verteld of er wat aan kostuums geregeld is, qua haar en make-up etc, en bij een themameet vind ik dat toch wel het belangrijkste. No offense tegen jullie hoor, maar daar gaat echt wel behoorlijk wat tijd en planning en uitzoekwerk inzitten en aangezien ik nog niks gehoord/gezien heb lijkt me het wat kort dag om nu nog echt wat voor elkaar te krijgen. Dus deze meet laten we aan ons voorbij gaan, en nobje mag ook eerst wel ff uitzieken voor ze weer hele dagen in het bos gaat staan poseren ;)

Ik zal het nog even toelichten. als fantasy fan vind ik een thema helemaal te gek. En als trouwe elfia bewoner... (de liefhebbers onder ons weten waar dat is ha ha ha ha ha <3 ) Vind ik het nog gaver om dat met andere te doen... maar ik en de dame die o.a. mijn oren moet doen wachten liever even tot er in het voor jaar een andere fantasy thema word georganiseerd.... maar voor iedereen heel veel plezier. En wie weet stapt zoute nootjes, die overigens niet op de lijst staat nog wel op haar sprookjes paard om te voet naar jullie toe te komen.. Ze staat er niet wereld wijd vandaan...

Maar de weersvoorspelling ziet er in ieder geval prima uit .. redelijk plezierige temperatuur. En drooooog *\o/*
Veel plezier allemaal !

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:58

Vind iemand het nog leuk als ik mijn kinderen uitdos als boertje (eventueel met boerenfox pup) en bruidsmeisje? Het is wel wat koud voor haar, maar daar kan ik misschien wel wat op verzinnen. Auke heeft wel eens met een kleine pony gelopen/ gereden.

Voor Quint weet ik niet goed wat. Als er verder iedeeën zijn, laat maar horen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:44

Jammer dat het zo moet gaan! Maar we kunnen het ook als een gewone fotomeet door laten gaan? Ik weet niet of nobje dan toch wil komen. Want met jou vallen er wel 3 weg...

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 20:58

Jammer van de afmeldingen! We blijven nu dus met 4 (?) paarden over? Als die niet afzeggen stel k voor om het in 1 groep te gooien? Ik zit nu op iPad ik kijk zo ff op de laptop met wie we nog over blijven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:59

Ik wil ook best met 2 pony's komen? Zou ik wel errug leuk vinden. :o

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 21:15

Ik heb het nu eerst even zo gedaan.
Iedereen mee eens?

Afbeelding

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 21:37

Leeuk JoanneE, als ze het maar niet te koud krijgen! ze moeten niet ziek worden!
MarlindeRooz, sorry zie t nu pas.. extra paardje is altijd leuk! die komt dan neem k aan met jou mee? anders zouden we nog kunnen zeggen eerste groep RusselNuwell, herlinde98 en JoanneE.. Hiervan portret en eventueel losgooi en rij foto's en daarna met een nieuwe groep starten voor jou 2 paarden? hoeven de andere paarden niet zo lang te wachten in de kou en is het lekker verdeeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:02

He Marlinde, ik zie dat jij Hannemarie kent? Die rijd bij mij op stal :)

Wat mij betreft is het schema zo prima. Mag van mij ook een half uur later beginnen als dat voor andere makkelijker is.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:19

Ik vind het ook prima. 11 Uur mooie tijd voor ons. Ik zal kijken wat ik kan regelen. Tot zondag in ieder geval!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:24

Ik doe die van mij wel samen! Hij ziet er nu toch niet uit. :=

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:30

Hoi allen, helaas moet ik om prive redenen afzeggen, sorry!
Veel plezier!!

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:12

Hallo, ik meld me ook maar weer even :) Ik heb alles wel gevolgt hierzo en ik ben overal ook wel mee eens. Ik heb alleen nog even een vraagje over het verzamelpunt.. Ik ken deze parkeerplaats: vanaf ommen de beerzerweg op en de 2e spoorwegovergang over, dan weg volgen tot je het parkeerplaatsje ziet. Heb ik dan de goede in mijn hoofd? Of niet ?

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:16

Zucht.... Jammer van de afmeldingen...
Ik heb ook nog steeds niet echt een beeld van wie nou welk thema meeneemt.
Ik heb nog allelei spullen voor een winterthema.
Sneeuw, lampjes, gewei, noorse trui e.d

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:35

Herlinde98 schreef:
Hallo, ik meld me ook maar weer even :) Ik heb alles wel gevolgt hierzo en ik ben overal ook wel mee eens. Ik heb alleen nog even een vraagje over het verzamelpunt.. Ik ken deze parkeerplaats: vanaf ommen de beerzerweg op en de 2e spoorwegovergang over, dan weg volgen tot je het parkeerplaatsje ziet. Heb ik dan de goede in mijn hoofd? Of niet ?

Dat is de goede ja!

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:32

MarlindeRooz schreef:
Herlinde98 schreef:

Dat is de goede ja!

Okee super ! Daar fiets ik wel eens langs naar school dus ik weet t nu wel te vinden :)