Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:ik ga me, samen met zoutenootjes (vervoerskwestie) en nobje, ook helaas afmelden. We hadden eigenlijk een echte themameeting verwacht maar hebben het idee dat er niet echt iets concreets van de grond komt voor a.s. zondag.
Zo meelezend door het topic verwacht ik eigenlijk geen hele spetterende outfits (meer) van de modellen, er wordt niet echt verteld of er wat aan kostuums geregeld is, qua haar en make-up etc, en bij een themameet vind ik dat toch wel het belangrijkste. No offense tegen jullie hoor, maar daar gaat echt wel behoorlijk wat tijd en planning en uitzoekwerk inzitten en aangezien ik nog niks gehoord/gezien heb lijkt me het wat kort dag om nu nog echt wat voor elkaar te krijgen. Dus deze meet laten we aan ons voorbij gaan, en nobje mag ook eerst wel ff uitzieken voor ze weer hele dagen in het bos gaat staan poseren
Herlinde98 schreef:Hallo, ik meld me ook maar weer evenIk heb alles wel gevolgt hierzo en ik ben overal ook wel mee eens. Ik heb alleen nog even een vraagje over het verzamelpunt.. Ik ken deze parkeerplaats: vanaf ommen de beerzerweg op en de 2e spoorwegovergang over, dan weg volgen tot je het parkeerplaatsje ziet. Heb ik dan de goede in mijn hoofd? Of niet ?
MarlindeRooz schreef:Herlinde98 schreef:Hallo, ik meld me ook maar weer evenIk heb alles wel gevolgt hierzo en ik ben overal ook wel mee eens. Ik heb alleen nog even een vraagje over het verzamelpunt.. Ik ken deze parkeerplaats: vanaf ommen de beerzerweg op en de 2e spoorwegovergang over, dan weg volgen tot je het parkeerplaatsje ziet. Heb ik dan de goede in mijn hoofd? Of niet ?
Dat is de goede ja!