Ik ga zo het schema aanpassen, ik wil eigenlijk vragen of de middag groep van de honden zelf naar het ven kan komen? Dan zet ik nl de meeting een half uurtje later en maak de pauze maar een half uur, zodat ook Karlijn niets hoeft te missen en ook alle modellen van alle fotografen foto's hebben.
Het is echt heeel makkelijk Je kan bijna niet verdwalen. Stuur anders als je twijfelt ff een pb'tje dan stuur ik mijn nummer, je kunt mij altijd bellen als je twijfeld (ik weet voor een groot deel de weg)
Voor mij ook prima, dan parkeer ik gewoon waarwe altijd parkeren, is voor ons namelijk makkelijker. Wij zijn er ook bijna klaar voor, zo nog ff de hond borstelen.
Ik vind het ook goed. Misschien kunnen diegene die in de middag komen wel samen verzamelen op de parkeerplaats? Dan lopen we samen?
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 22:33
Ik heb er al zin in. Hieronder het definitieve schema en de lijst met de modellen. Het schema print ik voor iedereen en de modellen lijst voor de fotografen (is makkelijker zoeken en later voor het nabewerken ook wel makkelijk).
Wil ik jullie nog vragen of er behoefte aan een apart 'forum/ site' voor de foto's straks is?
Hopen op een beetje zon en heel veel goede zin
En nogmaals de locatie en het adres:
Rode pijl is parkeren Adres: Schaijkseweg 3a 5373 KL Herpen
Groende pijlen is de route naar het klompven, wel ff lopen.
Denken de modellen aan speeltjes en snoepjes om de honden zo leuk mogelijk op de foto te krijgen. Extra's mag je ook meenemen, ik neem evt bellenblaas mee, maar kijk even bv frisbee of bloemen of verzin het maar
Stuur maar naar mij, ik gooi de printer wel ff aan
Udo2001
Geplaatst: 30-11-13 22:37
Dacht dat ik er om half 10 moest zijn, maar goed dat het schema er nog een keertje opkomt! Kan ik een half uurtje langer blijven liggen. Ik kan ook niet printen Zin in dames! Tot morgen..
Thanx melissa ik mail het je zo Ja half uurtje later zodat iedereen het redt
Lizaa01
Geplaatst: 30-11-13 22:40
Ziet er goed uit zo Sandra! Fijne tijden ook. Willen de andere middagmodellen met mij op de parkeerplaats verzamelen of lopen jullie zelf?
Ik heb geen hoepel..
Edit: mijn hondje mag morgen niet zwemmen, ik vind het een beetje te koud en ze is al erg gevoelig op haar maag/darmen dus dat lijkt me niet verstandig..
ik kom gewoon met de bus, is het makkelijkste ben dan inderdaad om 10 uur daar, dus dat komt goed. heb der wel al echt zin in
Nog iets dat meegenomen moet worden (eventueel)?
Udo2001
Geplaatst: 30-11-13 22:51
Ik heb een echte waterhond, geen idee of hij het morgen te koud vind... Dus goe idee eerst portret te doen, alvorens ik met een natte Rayo zit... Ik kan mijn frisbee niet vinden, neem enkele balletjes mee, handdoek, koekjes en een ander gooi ding.
Printer staat aan Ik ga zo de lader erop hangen en dan langzaam bedje opzoeken, vandaag stenen verplaatst, die je eigenlijk met 2e moet doen, vanwege het gewicht.. Dus mijn polsen doen best zeer inmiddels..
Ik ga morgen naar de paardjes, scooter dumpen, door naar sharon en samen naar herpen. Tot morgen allemaal!
Ok ik neem ook een stuk stof mee om als achtergrond te gebruiken, is wit, als mensen toevallig nog een groot doek of stuk stof hebben en mee zouden willen nemen ....
MallyBelly
Geplaatst: 30-11-13 23:01
Deem net zwart doek kapot geknipt voor mijn "projectje"
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 30-11-13 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
ok ik kan die niet helemaal volgen, maar volgens mij neem je zwart doek mee
MallyBelly
Geplaatst: 30-11-13 23:06
Haha, nogal een grote spel fout, ben moe, dan gebeurt dat wel eens.. Ik had van de week een groot zwart doek/stuk stof, maar die heb verknipt voor een dekenhals voor sientje..
Wat n leuk overzicht zo met die foto's erbij van alle modellen. Ik hb de speeltjes en de koekjes al klaar liggen. N site om de foto's op te zetten vind ik wel erg leuk en ook erg handig.
Ik hb wel n groot groen afdekzeil liggen. Is dat iets? Ik hb dr zin in en Lizzy ook geloof ik!