Ja ik wil zeker nog wel bestellen! Ik wacht eerst de andere fotografen nog even af. Mogen de kleine foto's ook op Facebook? En zo ja, mogen we de kleine formaten dan ook toegestuurd krijgen? Heb veel paardenvrienden op Facebook, dus wellicht een leuke reclame!
Goede instelling hoor van de modellen! Vorige meeting kon niemand wachten en waren de keuzes al gemaakt voordat alles af was, erg zonde was dat! Maar zowieso erg leuk dat jullie wel de moeite nemen Ik heb pas van 1 meeting wat nabestellingen gehad, de rest gaat meestal toch voor de gratis foto's van 8 fotografen haha
heleenxx
Geplaatst: 25-10-13 21:58
Nou Justine, dat viel toen toch wel mee mrt zeuren? Er waren idd 2 mensen die niet wilden wachten, de rest wel. En ik had foto's bij je besteld ook
Duality
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-13 22:02
Ohh die had ik het niet over heleen haha Dit was een meeting die ik daarvoor had gehad, met jullie groep liep het ook zo fijn als met deze
Haha nee, dan had ik dat wel eerlijk gezegd hoor Maar bij een meeting ervoor was het zo'n drama.. pff daar hoorde je ook echt achteraf, ja ik deed het alleen om de gratis foto's, naja opzich is dat niet zo'n probleem maar ze stuurden allemaal hun mail met van, goh kan je de foto's sturen en daarna niks meer van gehoord, geen enkele fotograaf meer wat gehoord, geen bedankje of wat dan ook. En dat was zo jammer!
Maar nee de groep toen in het amsterdamse bos was echt super!
Ik heb ze gestuurd mariska! Hebben jullie allemaal facebook eigenlijk? Iig mijn eigen profiel is https://www.facebook.com/jvdeberg alsjullie t leuk vinden kunnen jullie me toevoegen, willen jullie alleen mn werk volgen dan heb ik een pagina https://www.facebook.com/JvdbPhoto
Ik ga ook zeker nog bestellen, maar wacht inderdaad de foto's van Suus nog even af. Ik heb bij elke van de 3 fotografen waarvan ik nu de foto's al heb sowieso al iets wat ik wil bestellen. Dus ik koop bij jullie 3 in ieder geval wat.
Ik kan de foto's vanaf Weekbly trouwens niet opslaan. Ja echt heeeeeeeeele kleine, maar die zijn echt niet mooi op FB te zetten, worden heel wazig. Heb er nu een aantal via een schermprint opgeslagen, maar das ook niet ideaal. Dus als de fotografen de kleine versies zouden willen mailen voor FB gebruik....dat zou wel heel leuk zijn!
Pb je mail even, dan stuur ik ze even op via de mail
kim91
Geplaatst: 28-10-13 11:45
Als je in het midden van de foto klikt krijg je na een aantal keer een schermpje met opslaan als. Je moet een aantal keren klikken en even door krijgen waar je moet klikken.