Zoals het er nu naar uitziet heb ik zaterdag ook tijd! Ik moet 's avonds toch nog in nijmegen zijn!
Ik zit alleen wel net zoals saskia met het vervoer... Papegara staat ook tussen de modellenlijst en zij komt uit wijchen... Maar ik weet niet of ze nog meegaat..
Is het al bekend of alle modellen nu werkelijk kunnen? En wie er allemaal fotograferen?
Ik kan ook wel in een zwarte lange jurk komen als de fotografen dat leuk vinden? Heb foto's in mijn profiel Volgens mij blijft het droog vrijdag en zaterdag!
Modellen: * Liempje met Iers sportpaard Errigal Diamond * Sunshines1 met arabier/new-forrest Fellow * Steffi met pinto Capri * henkje met Pollock, wielkopolski ruin *C_Spirit met Dutharin, donkerbruine kwnp merrie * Rais met Tyson, bruin/zwartbonte tinkerruin. http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-6LJDQQ86.jpg Meer foto's in profiel. * Sabine1979 met Bubbles, donkerbruine NRPS merrie * Claudia met Mary, vos Arabier.
Dit zijn de modellen die dit keer meedoen. Rais en Steffi komen pas middags en gaan als laatste.
Dan hebben we nog 2 fotografen loveslimpie en saskiakefie die graag met iemand mee willen rijden die vanuit Nijmegen komt.
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 10:20
Goedemorgen
Wij hebben een tijdschema opgesteld voor de fotoshoot. De modellen die niet bij ons op stal staan kunnen die dag gebruik maken van een box en het zou het beste zijn als jullie een half uur van tevoren aanwezig zijn. Voor info over het adres etc. kunnen jullie mij een PB sturen
Ik heb de twee fotografen die nog niet weten of zij met iemand mee kunnen rijden er nog niet tussen gezet
DmNqUe
Geplaatst: 11-11-13 10:31
Ik moet me helaas afmelden voor de meeting De opening van een nieuwe ruitershop waar ik voor fotografeer hebben ze op deze zaterdag gezet en daarbij moet ik aanwezig zijn.
He Liemje, Top voor het tijdsschema . Word 2 dagen vroeg op voor ons ik zag dat ik zondag 9:07 mag starten . Jammer dat mensen zich nu alweer afmelden na dat je er al zoveel tijd in hebt gestoken 2x!:(
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 11:34
Tja het is iedere keer opnieuw hetzelfde. Ik weet wel dat dit de laatste keer is.
Ik had al op startlijsten gekeken ja Ach ja ik slaap wel op mijn werk
Ik kan eventueel nog wel mee als fotograaf, ik zie dat er een flink tekort is. Ik weet dan niet of ik iets eerder weg moet, want ik moet om kwart voor 4 weer ergens anders zijn. Weet het nog niet helemaal zeker, maar ik laat het vandaag zoiezo weten !
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 12:13
Super Saskiakefie!! Ik hoop dat het een beetje droog blijft. Onze buitenbak is nu nog een vijver.
Dat zou mooi zijn xBVN Is het zeker dat je kunt komen?
Drico
Geplaatst: 11-11-13 13:10
Komt er nog meer iemand langs Station Nijmegen? En welke bushalte is het die daarvoor stopt? Moet even kijken hoe het zit met OV dan, als het lastig wordt zal ik toch moeten afmelden.
Vraag even aan saskiakefie want die rijd volgens mij ook met iemand mee.
xBVN
Geplaatst: 11-11-13 13:16
Waar is het eigenlijk precies? Want ik kan het nergens vinden, ook niet op google maps. Heb je een kaartfoto of zoiets? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik kan komen