Super Maya! Ik zal straks ook even de kast plunderen om te kijken of ik wat eetbaars mee kan nemen haha!
Ik kom trouwens alleen 'kijken', dus ik wil best even bijspringen als groom als dat nodig is
peetje82
Geplaatst: 18-10-13 13:25
we zitten daar pal aan het strandpaviljoen.
Maya goed dat je t even zegt ja.
Ik heb een grijze Captiva en een blauwe trailer met de naam van mijn man als Tegelzetter erop, kan niet missen toch, zoveel mensen zullen er niet zijn tegen 9u.
Laatst bijgewerkt door peetje82 op 18-10-13 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Balou_k
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-13 13:25
Ik ben te herkennen aan: uhm.. Wat zal ik morgen eens aan doen? M'n bruine KWPN bombeer jas! ^^ Oh en wij komen met een blauwe Peugeot cabrio, licht blauw. Wij= Mariska/Jinte Daphne/balou_j Michelle/botje Ik zal straks nog eens naar het schema kijken haha zo blijf je bezig, bind het wel leuk om dit te organiseren! Mist is niet erg heb al eens eerder met mist foto's gemaakt en eigenlijk gaf dit een verdomd gave sfeer!
Goed dat je het zegt Maya! Ik ben te herkennen aan rood (naja, vervaagd rood nu) asymmetrisch haar
Mist is voor mij geen probleem! Fijn dat er 20 min tussen de portret-foto's en longeren in zit, kan ik in die tijd proberen te knotten bij paard van gossa4ever (toch?). Heeft iemand een krukje mee? Dat heb ik wel nodig met knotten Ik zit inmiddels in de trein, onderweg naar Zeeuws-Vlaanderen. Onwijs zin in morgen
@Jinte, dankjewel! Ik zorg wel voor een krukje! Aangezien ik anders ook niet kan op stappen ^^ ben niet zo lenig
Wij zijn te herkennen aan een blauwe ford Mondeo en een zilveren polyester trailer, ik heb morgen een blauw Kingsland jasje aan, kan niet missen, en denk met haar in een donut
Kheb er mega veel zin in! Beide paarden staan gewassen klaar voor morgen ^^
chivaldi
Geplaatst: 18-10-13 18:55
Dankjewel iedereen ik gaf inderdaad al problemen aan met mijm gezondheid.... na een ongeval met paard vorig jaar heb ik hersenletsel opgelopen en ben ik aan mijn linkerzijde volledig gevoelloos en heb maar voor 30% kracht,helaas nu met een paar dagen slecht weer en nu ineens weer 18graden valt mijn volledige linkerkant helemaal uit van kracht en kan ik dus niks ik baal ook ontzettend maar het is nu niet anders!
Dag dames, ik hoop dat jullie het allemaal erg gezellig hebben en dat er mooie foto's uitkomen! Ik ben heeel erg benieuwd naar het resultaat! Helaas ben ik vannacht ziek geworden, dus heb ik besloten om maar in mn bedje te blijven liggen..ikbaal echt enorm want het leekme heel gezellig!!
Ik vond het ook super leuk!! Jammer dat ze zo erg druk werdenmaar ik vond het echt te eng om hillie in de trailer te laten staan... En ze waren zo druk dat ik het ook echt niet meer durfde
Maar ik ben wel onwijs benieuwd naar de foto's!
En ik vond het een super leuke ochtend! Had het nog nooit meegemaakt maar vind het echt voor herhaling vatbaar!!
Dais_
Geplaatst: 19-10-13 16:53
Ik vond het een hele leuke en geslaagde ochtend! Knappe modellen en leuke mensen We hebben ook onwijs geluk gehad met het weer *kijkt naar buiten *
Ik heb heel snel al een kijkje genomen door de portretfoto's en heb van Gossa, Hillie en Amanda al een foto 'klaar', net Diva is nogal een klus om de groengekleurde longeerlijn weg te werken Ik ga nu eerst eten en even gedag zeggen bij mijn eigen paard en dan ga ik vanavond nog eventjes verder in een poging Diva los te maken van haar longeertouw
Pff, ben flink aan het worstelen met Photofiltre op mijn uberslome laptopje Dus verwacht er nu niet teveel van. Ik plaats van iedereen een paar foto's, maar ga woensdag als ik thuis ben serieus ermee aan het werk. Ik doe het nu puur om jullie even blij te maken Copyright die erop staat is ook niet m'n eigen, maar gaat ff om het idee Denk dat ik met een uurtje wel een paar foto's klaar heb