Fotomeetings: als paddenstoelen de grond uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:26

Ja klopt, er wordt heel veel afgemeld. Vrij irritant :+ Ik weet ook niet of ik hierna nog meetings ga organiseren, behoorlijk veel werk en als ik naar een meeting wil kom je er toch wel in door al die afmeldingen, en m'n pony eindigd vaak toch in de modellen lijst of hoog op reserve .. (klinkt misschien arrogant maar zo bedoel ik het niet :Y) )
Ik heb ook een paar keer afgemeld hoor, maar dan deed ik het of ruim van te voren of met een (voor mij) goeie reden.

Wat ik alleen niet snap is dat hier een aantal fotografen zitten die vinden dat meetings moeten minderen omdat het oa slecht voor de natuur is maar zelf in hun portfolio een (behoorlijk) aantal paarden-in-de-hei foto's hebben. En dan roepen dat de mensen die nu nog naar meetings gaan/organiseren egoistisch (of iets in die zin) zijn ..

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:27

Ik vind het ook erg jammer hoe het nu verloopt met de fotomeetings. Ik denk dat het beste nog zou zijn gewoon één vaste organisatie erop te zetten( vrijwilligers die dit graag willen doen en als ze het zat zijn werken ze gewoon nieuw iemand in) die contact hebben met staatsbosbeheer en natuurmonumenten, en dan gewoon 1 keer per maand een meeting in een ander natuurgebied (soort rouleersysteem). En zelfgeorganiseerde meetings afraden, verbieden kun je toch niet.
Ik weet niet of je met kleine vergoedingen of inschrijfgeld mag werken (paar euro per deelnemer), anders zou de organisatie bijvoorbeeld kleine vergoeding kunnen krijgen voor de moeite en onkosten.

Als er nou gewoon eens de helft minder meetings waren zou het een stuk leuker en overzichtelijker worden. :-)

LisaDijk

Re: Fotomeetings: als paddenstoelen de grond uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:05

Unleash, deze organisatie was er ook, Horse Photo Events, al vanaf het begin. Echter gingen al gauw mensen zelf massaal meetings organiseren en "schoten ze met paddestoelen uit de grond" en zo zijn we in dit topic beland :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:09

LisaDijk schreef:
Unleash, deze organisatie was er ook, Horse Photo Events, al vanaf het begin. Echter gingen al gauw mensen zelf massaal meetings organiseren en "schoten ze met paddestoelen uit de grond" en zo zijn we in dit topic beland :P

En ik geloof dat daar ook andere redenen aan vast zitten ;)