Hahahaha, ik zat net te bekijken wat ik zelf aan zou gaan trekken. Welk setje. Net bij Horze nog een hele gave jeans rijbroek gezien. Met bruin zitvlak. Zo gaaf met mijn bruine rijlaarzen en tuig, Mooi wit wedstrijd shirt met nog een bruin vest erbij. Pffff zoveel mogelijkheden. Heb nl. ook nog beige broek met bijpassend dekje. Wie helpt mij?
Ik ga voor mijn dressuurset, al zal het voor mij rijtechnisch mijn springset handiger zijn, maar geen zin om mooie foto's te verpesten door martingaal. Hij is zooo chique in dressuuroutfit, geknot en al. Mss ook bandages
Heb wel ken beter nog western zadel mee nemen haha heb 8 zadels waarvan 1 echt goed lig en 1 eingelijk nooit mee rij en dan western zadel haha de rest is echt te klein haha
Patsab
Geplaatst: 07-10-13 12:18
Ik zag dat door alle afmeldingen ik boven aan de lijst van reserves sta, helaas vanmorgen geconstateerd dat mijn paard door een trap van een nieuw paard in de kudde,nu zijn been ontlast, de hoefsmid kon hem niet eens bekappen. Ik meld mij bij deze dus alvast af van de reservelijst.
Vanavond weer een up to date schema. Mis van enkelen (fotografen) nog een bevestiging/telefoonnummer. Van wie ik nog niets heb gehoord, ga ik vanavond ook even een PB sturen. Indien ze donderdag nog niet gereageerd hebben haal ik ze van de lijst af.