Ik kan smorgens de fries meenemen indien nodig. Buurvrouw dient het wel op tijd dan te weten.
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-13 21:38
Het probleem is dat jij de enige bent die kunt wisselen, dus dan moet ik al iemand hebben voor de middag, ik hou haar als oplossing, maar als de anderen iets weten gaan ze voor
edit: Schema's staan zo goed als online ( behalve dat ene missende paard dan )
Het wordt onze 1e fotoshoot en we kunnen tips gebruiken! Onze Bloem is een Welsh pony. C-maatje en een echte voskleur (roodachtige gloed) met lichtere staart. Dikke wat langere manen. We gaan knotjes maken. En dan geen halster maar hoifdstel voor de foto. Goed idee? Dochter is 9 en wil supergraag een mooie foto met haar 'prins'. Iemand nog tips voor afstemmen kind en pony? Zal ze een jurkje aan doen of toch wat stoerder met korte broek of spijkerbroek? Ze heeft mooi lange haren met krullen dus ik dacht haren naar met een klein vlechtje uit haar gezicht en van achteren los.Rijfoto zonder zadel? of met en dan: kleur dekje? (we hebben enkel knalroze en dat vind ik niet mooi voor een shoot). Morgen ga ik langs de ruitersportzaak dus kan ik nog wat halen. Pfff wat een beslissingen Heel graag tips voor deze mama met een modegevoel van 0 komma nul.
Voor mij is het ook de eerste keer, dus hoor graag wat jullie fotografen willen dat er met de manen enzo gebeurt. P.s deviltjh bij Moonlight is er nog steeds geen foto te zien, moet ik je anders even een foto per mail sturen ofzo??