Ja, ja het gaat nog steeds helemaal goed (volgens mij met het weer ook al weet je het nooit in NL)
_Lisaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-13 19:57
hoi dames! Ik heb er mega zin in whoehoe Ben ook echt heel blij dat het deze keer wel goed gaat er tot nu toe nog niet veel afmeldingen zijn haha. En! Dat het weer nog steeds mee werkt, al weet je het inderdaad nooooit met Nederland pff haha.
hier het schema wat klein maar goed, de tijd van het rijden ben ik vergeten aan te passen maar dat komt natuurlijk na de portret foto's.
Ik zorg dat ik zaterdag avond rond kwart over 6 op het parkeerterrein ben dat ik iedereen kan opvangen!
ik ben denet even op plek van bestemming geweest! hahaha, ik ging het alvast even zoeken hihi. en paardje was heel braaf!! alleen als iemand zijn/ haar paard tijdens het rijden in rengalop wil laten, wil die het dan even laten weten? dan ga ik even draven op een volte anders wilt ze mee rennen haha
Wat voor setje hebben jullie om bij het paard? en wat ik bedacht trouwens; ik kom onder de man. maar hoe neem ik dan dingen mee? zoals longeerlijn( of normaal touw) voor stand foto's en ik neem me bandages mee, want ze poept nog wellis als ze loopt dus dan zitten ze onder. en een borstel? of kan ik die lenen bij 1 van jullie die met de trailer komt?
en wie knot erin? en wie laat het hangen? (dit is me eerste keer en wil er goed voorbereid heen gaan!)
voor mij ook de eerste keer, kan je dingen zoals longeerlijn/ borstel niet in een rugzak doen?
Ik doe manen los (maargoed, knotten oid is ook echt onmogelijk), en heb barok harnachement.. zelf doe ik niet echt iets bijzonders aan, gewoon mooie rijkleding.
Mag mijn moeder misschien mee als spek en bonen fotograaf. Want ze wilt heel graag oefenen, Desnoods loopt ze met mij mee. Ik beloof dat ze nergens in de weg zal lopen. Ik moet nog even vragen of ze 100% zeker kan, Maar als ze kan, mag het dan ?