Je kunt beide bestanden in vol formaat downloaden zodat je het beter kunt bekijken en inzoomen.
Als het goed is mogen we op dit stukje gras komen. Klopt dat?
Hier nog een panoramafoto van mijn mobiel:
Waar wij bijvoorbeeld goed rekening mee moeten houden is de stand van de zon. 's Morgens stond de zon prima om te fotograferen met kasteel op de achtergrond, maar in de loop van de dag draait de zon. In de middag iig de zon recht van boven.
Dat stukje is op zich niet zo heel supergroot voor 5 Shires. Maar met beetje puzzelen past het denk net. En mss ook nog wel foto's mogelijk bij de ingang.
ik vind het super dat je zo voorbereid (heb ook even bij de andere meeting gespiekt , jij bent echt goed bezig)
we kunnen idd. wel proberen een beetje te verspreiden en misschien ook bij de ingang bijv. wat foto's maken . wel denk ik dat we eerst goed focussen op de binnen plaats en eventueel later buiten het slot nog wat doen (gezien de beperkte tijd) .
maar zoals ik al zei , ik ben echt een leek en het is voor mij de 1e keer dat ik iets buiten de deur doe zeg maar (hoop dat jullie me kunnen vergeven )
ooit wel de ambitie voor modellen werk , maar toen had ik nog een super figuur (dat is nu toch wel een beetje uhm ... uitgedijd ) dus ik hoop dat ik de fotograven niet teleur stel (ik vind het echt dood eng nu het steeds dichter bij komt )
cherell0
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-13 19:39
voor de fotograven ... een beetje een idee wat je voor de camera krijgt (ik 3jr. geleden op vakantie , ik draag nu lenzen ) http://img24.imageshack.us/img24/4228/pkls.jpg (sorry ik had geen betere foto , maar dan hebben jullie in ieder geval een beetje een idee )
En Cherell; komt echt helemaal goed! Organisatie gaat tot dusver prima toch! Wordt vast een geslaagde dag
Wbt de shetlander heb ik wel twijfels of ik het echt bij het thema vindt passen Ik heb helemaal niets tegen en wil niemand voor het hoofd stoten, maar vind het niet echt passen.
Ik zou het me nog wel kunnen voorstellen als paardje van de nar, of met een kind verkleed als page
cherell0
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-13 22:27
het is nu eenmaal dat ze als eerste kwam dus als eerste maalt . zo staat het geschreven .
uiteraard had ik liever 5 shires , maar ik kan er helaas niet een bij toveren laat staan nog een kopen (al zou ik dat best willen hoor , helaas werkt de geld boom niet mee ) nu moet ik zeggen dat ik al meer shires heb dan ik had durven dromen
het meisje van de shet leest mee , maar heeft nog niet genoeg nuttige berichten om te reageren. alle contact gaat dus via mij .
ik ben super blij met iedereen die hier zoveel werk in stopt (gaat stoppen) , en wil jullie dan ook even duidelijk vertellen hoe vreselijk dankbaar ik ben voor jullie hulp en kunde (nee dit is niet bedoeld als slijmen)
cherell0
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-13 22:28
Erna_ schreef:
Ik zou het me nog wel kunnen voorstellen als paardje van de nar, of met een kind verkleed als page
Cherell geen zorgen je doet het super.. en tuurlijk is het spannend.. Maar komt vast en zeker goed..
@Richard: gaaf die foto's, geeft een mooi beeld zo..
cherell0
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 22:47
even een kleinigheidje , ik bedacht me gisteren ineens dat danieke & de shet wel eerst toestemming van de eigenaar van de shet moeten hebben . dus dit probeert ze voor die tijd te regelen (weet niet of dit gaat lukken gezien de eigenaar het erg druk heeft en dus weinig reageert op berichten etc.) .dus mogelijk kunnen ze niet mee doen als ze voor die tijd de eigenaar niet te pakken kunnen krijgen !
en ik wil de aanmeldingsdatum iets vervroegen (al zijn de fotograven volgens mij allemaal wel vast) . dit om een eventuele verandering betijd te weten zodat iedereen zich voldoende kan voorbereiden
ik wilde deze datum op ZO 18-08-13 zetten ... is iedereen het hier mee eens !?!
de datum van de meeting blijft idd. gewoon staan . en (wat ik niet verwacht) als er na de 18e nog een aanmelding is shire of niet is dat heel erg jammer ... als ik namelijk kijk hoeveel werk er in mijn jurk word gestopt kan je dat nooit in 2 A 3 weken voor elkaar breien . dus vandaar dat ik een eventuele verandering (bijv dat de 1e van de reserve lijst mee doet omdat de shet geen toestemming krijgt bijv.) dat diegene dan ruim de tijd heeft om zijn/haar dingen bij elkaar en klaar te krijgen .
ik vroeg me af he (beter laat dan nooit ). hoe gaat dat nou op de dag zelf ong. willen de ervaringsdeskundige mij vertellen wat ik ong. kan verwachten en wat jullie verder van mij verwachten als model ??? bij voorbaat