Wat vervelend dat Gerda het niet gevonden heeft. Het was de eerste keer dat ik een meeting organiseerde. Sterker nog het was mijn eerste meeting sowieso. Volgende keer eerst maar meekijken bij een andermans meeting.
Nuage....tja kinderen... die van mij wilde op het laatste moment opeens perse mee. Was achteraf wel handig, kon hij mooi rennen met de honden Met jouw kleintje wel alles goed?
Pff ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in mezelf!
Flint09
Geplaatst: 17-08-13 20:16
die zijn ook heel goed gelukt Chelsey , vooral die in zwart/wit !
@ Danielle aan de hand van je foto's die je hier plaatste kun je toch niet teleurgesteld zijn ?
D_Desteny
Geplaatst: 17-08-13 20:20
Hihi de foto's die ik hier plaats zijn inderdaad goed gelukt. Maar er zitten ook veel slechte foto's tussen, vooral omdat de zon steeds weg ging en dan weer tevoorschijn kwam. En met overbelichte foto's kan je zo weinig.
Pff ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in mezelf!
Daan, je bent een zeur
D_Desteny
Geplaatst: 17-08-13 22:01
Natas ik ben een perfectionist en misschien ook een beetje een zeur Ik ben lekker bezig met nabewerken
Essie73
Hoofdmoderator
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-13 22:07
Ze zijn prachtig Danielle, maar de mooiste moet nog komen zeker (wacht met smart op mijn wervelwind Lana, ook wel rat genoemd door een bepaalde fotografe hihi)
Goh hoe zou dat nou komen..... En nu ligt ze uiteraard als een dooie naast me op de bank. hahaha
Ojajoh
Geplaatst: 17-08-13 22:22
Essie73 schreef:
Ze zijn prachtig Danielle, maar de mooiste moet nog komen zeker (wacht met smart op mijn wervelwind Lana, ook wel rat genoemd door een bepaalde fotografe hihi)