Het is vooral animo vanuit de modellen en zonder fotografen komen we er niet.. Ik ben wél van plan om aanstaande week (26 aug - 1 sep) een portfolio shoot te doen. Mogelijk ben ik al voorzien maar hier heb ik geen bevestiging op. En mocht dit niet door blijken te gaan wil ik de portfolio shoot graag met een ander model doen. Dus mocht je eventueel interesse hebben dan mogen de modellen contact opnemen . (Graag even een PB sturen, dan stuur ik een e-mail waar je foto's etc heen kan sturen ). Mocht de andere shoot wel gewoon doorgaan plan ik er misschien gewoon nog een maar ik moet even kijken of ik dat red.
Misschien dat de meeting dan toch voortgezet kan worden ! Wel wil ik dan bij deze vragen of er iemand anders is die de organisatie kan overnemen want ik heb op het moment niet voldoende tijd om alles netjes bij te kunnen houden en te regelen etc..
Ik wil ook mee als model samen met Rico! Datum maakt voor mij niks uit
Pattyy_
Geplaatst: 28-08-13 21:40
heb even een overzichtje gemaakt van de fotografen en modellen die op de lijst stonden voordat de meeting werd uitgesteld op het moment hebben we 4 fotografen en 4 modellen
omdat Tafje zich als model zich heeft afgemeld heb ik de eerst volgende reserves er even bijgezet
de modellen/fotografen die hebben gezegt mee te willen zijn: Modellen: 1. Spirit van Speedfiets_2 2. Appaloosa van scoobydoo (nog niet gemeld) 3. Belle van Pattyy_ 4. Yara van loulou 5. Donja van Tafje (afgemeld) 5. Tinker van scoobydoo (nog niet gemeld) 5. Sientje van Melissa1996 (nog niet gemeld) 5. Balisto van Malissaa
Fotografen: 1. xChantal94 - Chantal 2. Bo_San - Sandra (nog niet gemeld) 3. JonneN - Jonne 4. Libiris. 5. Melissa1996 - Melissa (nog niet gemeld) 6. Olina (nog niet gemeld) 7. Zazzel
Maar wie doet nu de organisatie aangezien 2 mensen het wel wilde doen?