Ik heb respect voor je besluit Cyn! Weinig mensen zouden hun eigen belangen opzij zetten voor die van andere of de natuur! Jammer is het natuurlijk ook omdat jou meetings zo geweldig georganiseerd zijn.
Vind het zelf ook erg jammer, maar er moet gewoon rekening gehouden worden met de natuur en de mensen in de omgeving. Straks is dit gebied de volgende die verboden wordt..
Ik zie dit per toeval passeren, en had niks met deze meeting te maken maar vind dit wel een goede beslissing, hoe jammer het ook is. Respect voor de natuur is zo belangrijk, en als er dan vuil achtergelaten wordt
Ik ben in het verleden een paar keer op vakantie geweest in Drenthe met mijn paard en toen gingen wij wandelen in en om Havelteput. Heerlijke locatie, kregen ook een noodnummer van de militaire politie voor moesten we de weg kwijtraken enzo.
Zou het doodjammer vinden dat zo'n toffe locatie niet meer opengesteld zou kunnen blijven voor ruiters door het organiseren van fotomeetings. Want het paardrijden en paardenplezier primeert imo nog steeds boven enkele mooie plaatjes