Niks zo foto-verpestend als eigenaren chagie zijn en dit vervolgens over laten slaan op hun paard... Zijn eigenaren juist vrolijk dan heb je veel leukere foto's en naar mijn ervaring ook beter meewerkende paarden
hamsterfan
Geplaatst: 13-10-13 13:15
Als enige reserve hoop ik al helemaal dat ik mee kan
Een goed humeur scheelt inderdaad een hoop, en erg geduldig zijn ook . Natuurlijk is het vervelend als je paard op den duur het gehad heeft en niet meer stil wilt staan maar heb wel vaker gezien dat je gewoon rustig de tijd er voor moet nemen en niet boos moet worden
liespr
Geplaatst: 13-10-13 16:20
Kijk, een goed humeur en geduld heb ik meestal wel, dat komt goed! Met dit weer wel iets minder trouwens Hopen dat het volgende week beter is want dan kan het tenminste doorgaan
Ik ben weer terug van vakantie en zal zo snel mogelijk alles bijlezen zodat ik weer helemaal up to date ben
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 16-10-13 21:12
UPDATE: wegens onverwachte vervelende omstandigheden met mijn paard, kan ik zondag NIET aanwezig zijn op de meeting. Ik ben nooit van het afzeggen, nu helemaal niet omdat ik de organisatie al had overgenomen, maar het welzijn van mijn knollie vind ik toch iets belangrijker.. Ik doe dit echt niet voor mijn lol! Fotograaf Anoli, neemt die dag de zorg op zich, ook ervaren met fotomeetings. Jenne kan paaltjes en draad meenemen, schema blijft hetzelfde en alles wordt netjes doorgespeeld naar Anoli. In feite schreeuwt er alleen iemand anders verder 'wisselennnn!!', meer is het niet.. Er verandert verder echt NIETS! Geen redenen om af te melden dus..
Fotomeeting Ijmuiderstrand, zo 20 oktober. Adres: Ijmuiderslag 1, Ijmuiden <- gewijzigd, let op!!
Ik zal de eerst volgende reservefotograaf direct een pb sturen.
Blitz22
Geplaatst: 17-10-13 00:28
Hoop zo dat het door blijft gaan... Heb zin in dagje strand namelijk en leuke modellen.. En genoeg bewerkings materiaal want ben straks werkloos en anders verveel ik me thuis haha
Voor alsnog ziet zondag er best goed uit qua weer, maar mocht het toch omslaan, zaterdagochtend maak ik definitief de beslissing of de meeting doorgaat. Kijk dus zaterdagochtend even in het topic!
Ik zal iedereen ook mijn 06 pb-en, mocht je deze vanavond nog niet hebben gehad geef dan even een gil! Mocht er dan wat zijn op de dag zelf, dan kunnen jullie mij bellen.