Mss wel. Weet mogelijk 1 of heel mss 2 geintereseerden. Weet zeker dat die t leuk vinden, weet alleen niet zeker of ze kunnen Ga er ff een berichtje aan wagen...
Zou je de nieuwe weebly-link nog even kunnen pb-en? Ik zoek steeds het he topic door, en kan hem weer eens niet vinden...
"t is laat voor me, wekker liep al om 02.00 voor de 4-daagse...
Van beide fotografen al reactie. Beide interesse. De ene kan helaas niet de hele dag (wil wel heel graag een andere keer mee) De andere moet nog even kijken, en vroeg het linkje van dit bokt-topic. Ik hoop dat zij mee kan!
Een dagdeel komen mag ook van mij! Moet ze maar even kijken
Hier nogmaals de nieuwe weebly: http://leersumseveld21juli.weebly.com/ Enkele fotografen moeten nog worden weggehaald en naam van t laatste model erbij. Maar dat doe ik morgen wel even.
Oke, hmmm kwa fotografen weet ik verder ook even niemand. Ach t komt vast goed
pjer
Geplaatst: 20-07-13 12:14
Hoi ik ben dus Maca. Lijkt me erg leuk om eens een fotomeeting mee te maken. Ik heb 2 goede camera's, dus ik zal mijn man (Niels) ook een camera in de handen duwen we maken ongeveer gelijke foto's dus dat komt wel goed.
Net nog even 2 kaascroissantjes en 2 appels gehaald voor morgen...
Madieke
Geplaatst: 20-07-13 14:02
Ach grrr..?! Vanmorgen mijn auto naar de garage helaas kon hij het vandaag niet repareren, moest een onderdeel besteld worden... Mijn ouders hebben hun auto zelf nodig en mijn zus is op vakantie (met de auto). Verder heb ik ff geen opties, baal er wel van hoor!! Had er wel zin in, tijd geleden dat ik naar een meeting was geweest.... Hopelijk lukt het zo nog met de fotografen... Heel veel plezier morgen iedereen, ik zal jaloers mee spieken naar de foto's...
Ha, dat maakt idd verschil. Afgelopen week, incl. vandaag al zeker een uur of 3 aan het poetsen geweest op mn tuig.. Incl schoonschrobben van stijgbeugels (niet voldoende gelukt naar mijn zin) schoonmaken cap, Portugees bling bling tuig etc.
Het enige dat ik niet schoon ga maken zijn mijn jodphurschoenen. Dat is echt totaal onbegonnen werk, doe zijn op. Dus afgelopen donderdag maar nieuwe gekocht, stond toch al in de planning. Maar die glimmen nog van nieuwigheid, dus daar die ik niks aan.
Het kleine beetje wit dat Tweet op zijn benen heeft, is ook al met zwitsal babyshampoo onder handen genomen, evenals zijn staart. Paardlief heeft daarnaast ongeveer een halve liter equishine over zijn lijf gehad, dus mn singel mag ik wel strak aanhalen morgen, anders lig ik er met zadel en al naast. En dat lijkt me niet zo'n strak plan met een stuk of 10 fotografen die hun camera bij de hand hebben....
Morgen zet ik Tweet zijn hele lijf nog even snel onder de tuinslang. Dat heeft nu nog geen nut, het eerste dat hij daarna doet is in het hele fijne, zwarte zand van de paddock gaan liggen rollen....