Fotomeeting paarden Genieput Havelte september/oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Re: Fotomeeting paarden Genieput Havelte september/oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 22:37

Seven mag mee fotograferen en ik heb even alle reserves er bij gezet :D

Arinossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:43

Coronalime, is dat ook de reden dat je er afgelopen zondag niet was? Er was toen ook een meeting waar jij zou fotograferen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:01

Leuk dat ik mee kan, jammer van linda had jou graag in person nog eens willen spreken.
Zou graag de foto's van assad nog zien of in ieder geval een reden horen waarom de modellen naar die meeting geen foto's van jou hebben gehad. Jammer.

Ik heb er in ieder geval zin in mooie modellen :j

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 23:09

Arinossa schreef:
Coronalime, is dat ook de reden dat je er afgelopen zondag niet was? Er was toen ook een meeting waar jij zou fotograferen.

Mijn bevestiging pb's zijn (2 keer) gelezen maar niet beantwoord ..
Ben ook wel benieuwd.

Sorry dat mijn lijst zo lang duurde jongens :o Ik denk dat er zo voldoende reserve modellen staan in ieder geval! :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:17

Quincy kon van de lijst, toch? Dacht dat die verkocht was...
En nog wel even je nieuwe knapperd op Sunny's plek plakken, Sophie :D

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 23:19

Ja die was verkocht, maar ze heeft haar nieuwe paard opgegeven.
Hydalgo komt er op ja, maar dan moet ik even alle foto's weer mooi onder elkaar plakken en daar had ik nu geen tijd (en zin) voor :D (drukt, examenjaar .. )
Ik ga dat in het weekend even doen :j

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 00:12

Seven schreef:
Leuk dat ik mee kan, jammer van linda had jou graag in person nog eens willen spreken.
Zou graag de foto's van assad nog zien of in ieder geval een reden horen waarom de modellen naar die meeting geen foto's van jou hebben gehad. Jammer.

Ik heb er in ieder geval zin in mooie modellen :j

Dan ben je niet de enige ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:28

Oh serieus? Ik dacht dat ik daar opde reservelijst stond en heb verder eigenlijk ook niet op bokt gekeken.

De foto's die liggen op de stapel. Betaalde shots hebben voorrang, maar die heb ik er bijna door. Zodra dat klaar is ga ik weer met meetings verder. Heb het echt heel druk gehad laatste tijd dus kom er amper aan toe. Maar ze zijn zeker niet vergeten hoor!

Arinossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:46

Wel bij de andere topics, over setjes verslaafden enzo... ;)
Nu maar hopen dat je deze meeting niet vergeet want er zijn zat anderen die ook graag willen komen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:58

Ik kan me niet voorstellen dat je zo veel betaalde shoots hebt gehad dat je zelfs meetingen van 6 maanden geleden nog niet hebt bewerkt, geef je dan niet op als je zo weinig tijd hebt.

Ik wacht het weer af, maar ga er vanuit weer niets te horen....

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:34

Arinossa schreef:
Wel bij de andere topics, over setjes verslaafden enzo... ;)
Nu maar hopen dat je deze meeting niet vergeet want er zijn zat anderen die ook graag willen komen.

JA IK IK IK! Kies mij *\o/* Als je niet door het werk komt lijkt het me niet verstandig om je op te geven voor nog meer meetings, wat betekent: nog meer werk..

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:49

Ik wil ook, Ik wil ook :P

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 12:10

CoronaLime schreef:
Oh serieus? Ik dacht dat ik daar opde reservelijst stond en heb verder eigenlijk ook niet op bokt gekeken.

De foto's die liggen op de stapel. Betaalde shots hebben voorrang, maar die heb ik er bijna door. Zodra dat klaar is ga ik weer met meetings verder. Heb het echt heel druk gehad laatste tijd dus kom er amper aan toe. Maar ze zijn zeker niet vergeten hoor!

Mijn berichten zijn wel steeds gelezen, ik heb een paar keer een bericht gestuurd of je nog kwam. maar geen antwoord gehad ..
Als je onverwachts niet meer kunt komen met je paard zou het wel fijn zijn als je dat ook even laat weten! :)

Ik ga dit weekend trouwens mijn nieuwe paard in de lijst zetten!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:22

Seven, zoals vermeld heb ik het buiten fotoshoots om ook erg druk en heb ik amper tijd om ermee aan de slag te gaan. Maar als je ze niet meer wil is het ook goed, heb ik meer tijd voor de rest :j

Finnens, komt goed hoor! Mocht wel iets heel vreemds gaan gebeuren mocht ik de 13e niet kunnen :P

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:28

Sorry maar ik wacht toch al lang genoeg, je hebt nooit gereageerd op wat voor pb dan ook. Ik wil ze juist wel ik heb van die dag geen enkele foto gehad dus zal leuk zijn toch iets te krijgen. Zal toch zo wel eerlijk zijn om alles af te werken voordat je je weer voor een meeting opgeeft lijkt me niet meer dan logisch. Ik heb het ook druk maar zorg ook gewoon dat alles afgemaakt word en ja dat is soms tot in de erg late uurtjes daar teken je voor als je je opgeeft.

Maar zoals ik nu begrijp kom je nu wel op deze meeting??

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:39

Op deze meeting kom ik als model. Ik heb afgelopen maanden elke dag tijd tekort gehad, en daarbij is gebleken dat ik andere prioriteiten heb gehad. Ik vind het spijtig dat jullie het vervelend vinden, gelukkig hebben mijn betalende klanten een andere ervaring gehad. Mocht je er verder nog over willen discussiëren of meer uitleg dan kan dat via pb.

Arinossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:41

Hier is ze model, zij wil ook mooie foto's...
Zoals ik het nu begrijp is dat zij geen foto's van meetings opstuurt, maar ze wel graag wil ontvangen :P

Ps. Ik zou als fotograaf wel weten welke foto's ik als laatst opstuur }>

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:53

Sorry maar ik zou eerst alles afwerken voordat je ook maar iets gaat doen kwa fotografie of dat nu betaald is of een meeting (als model of als fotograaf.)
Want ik zou als fotograaf jou nu wel foto's moeten geven terwijl ik en met mij nog veel meer bokkers deze niet krijgen lijkt me niet eerlijk verdeeld.

De kans via pb heb je denk ik ruimschoots gehad naar mijn stuk of 15 pbtjes.

Ik wil nog wel even zeggen dat het vaker voorkomt dat fotografen in tijd nood komen maar als daar maar over gecommuniceerd word lijkt me dat niet het grootste probleem, je hoort gewoon te weten waar je aan toe bent als model ook al is het onbetaald. Ik heb er alle begrip voor dat betaald voor gaat en dat tijd een lastig iets is maar in 6 maanden moet er toch zeker een voorproefje of iets gestuurd kunnen worden. Dit is in mijn ogen meer uit het oog uit het hart en dat is iets wat zeker besproken mag worden zeker omdat ik niet de enige ben waarbij dit is gebeurd.

Bellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:43

Sofie (Finnens)...leuk dat je je andere paard er op hebt gezet. Sunny idd al gefotografeerd:-). Nieuwe ziet er goed uit!

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 13:23

Wat een gezelligheid mensen! :+

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:19

Hahahaha dat dacht ik ook. Heb er trouwens erg veel zin in word men eerste foto meeting :D

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 08:58

Ik verwacht dat Buddy in oktober verkocht is, ik sta met Buddy eerste reservere maar haal hem daar toch maar weg. ;)
Met Yesterday kom ik natuurlijk sowieso al!!

Heb nu al veel zin in de fotomeeting! Vorige meeting zijn er heel leuke foto's uotgekomen in Havelte :D

SoleroLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 09:37

Jeej dan ben ik eerste reserve

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:06

Chicalover schreef:
Ik verwacht dat Buddy in oktober verkocht is, ik sta met Buddy eerste reservere maar haal hem daar toch maar weg. ;)
Met Yesterday kom ik natuurlijk sowieso al!!

Heb nu al veel zin in de fotomeeting! Vorige meeting zijn er heel leuke foto's uotgekomen in Havelte :D

Waarom ga je Buddy verkopen?

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:33

Ik weet niet of ik de 13e nog fatsoenlijk kan rijden (zwanger en nu al last van mijn bekken, dus dat zal niet veel beter worden) Ik weet niet of ik dan nog welkom ben? Anders mag de eerste reserve mijn plek ook wel innemen hoor, ik durf namelijk niet te garanderen dat ik rond die tijd nog soepel ben :') ;( Dan gun ik mijn plekje liever aan iemand die wel zeker kan komen.