Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arinossa schreef:Coronalime, is dat ook de reden dat je er afgelopen zondag niet was? Er was toen ook een meeting waar jij zou fotograferen.
Seven schreef:Leuk dat ik mee kan, jammer van linda had jou graag in person nog eens willen spreken.
Zou graag de foto's van assad nog zien of in ieder geval een reden horen waarom de modellen naar die meeting geen foto's van jou hebben gehad. Jammer.
Ik heb er in ieder geval zin in mooie modellen
Arinossa schreef:Wel bij de andere topics, over setjes verslaafden enzo...
Nu maar hopen dat je deze meeting niet vergeet want er zijn zat anderen die ook graag willen komen.
CoronaLime schreef:Oh serieus? Ik dacht dat ik daar opde reservelijst stond en heb verder eigenlijk ook niet op bokt gekeken.
De foto's die liggen op de stapel. Betaalde shots hebben voorrang, maar die heb ik er bijna door. Zodra dat klaar is ga ik weer met meetings verder. Heb het echt heel druk gehad laatste tijd dus kom er amper aan toe. Maar ze zijn zeker niet vergeten hoor!
Chicalover schreef:Ik verwacht dat Buddy in oktober verkocht is, ik sta met Buddy eerste reservere maar haal hem daar toch maar weg.
Met Yesterday kom ik natuurlijk sowieso al!!
Heb nu al veel zin in de fotomeeting! Vorige meeting zijn er heel leuke foto's uotgekomen in Havelte