Ilona, die foto is echt zooooooo schattig! Martine, nee geen enkele fotograaf heeft mijn danspasjes vastgelegd
tante_trien schreef:Ilona, die foto is echt zooooooo schattig! Martine, nee geen enkele fotograaf heeft mijn danspasjes vastgelegd Zoooooo jammer
Cynn_x schreef:Wel je reactie toen hij ging liggen....You make my day, Cynn hihiPS je bent wel lief hoor TanteTrien
Bellatrix schreef:Externe schijf kopen? Die heb ik, maar hij is nog wel een halve dag bezig met alles overschrijven op die schijf op dit moment
Wauw wat zijn er al gave foto's voorbij gekomen! Ik ga mijn foto's echt niet durven plaatsen!!Vond het een top dag! ook weer een hoop dingen geleerd!
celine14 schreef:Wauw wat zijn er al gave foto's voorbij gekomen! Ik ga mijn foto's echt niet durven plaatsen!!Vond het een top dag! ook weer een hoop dingen geleerd!Ho wacht, klopt het nou dat jij uit Zeewolde komt?
Vond het een zeer geslaagde meeting!! Ontzettend leuke omgeving met veel verschillende achtergronden!Ben dan ook zeer benieuwd naar jullie foto's! Hope had toch wel weer der best gedaan vond ik Bedankt nog iedereen!!
Dyonepooh1 schreef:celine14 schreef:Wauw wat zijn er al gave foto's voorbij gekomen! Ik ga mijn foto's echt niet durven plaatsen!!Vond het een top dag! ook weer een hoop dingen geleerd!Ho wacht, klopt het nou dat jij uit Zeewolde komt?Jep klopt!
haha Cool ik ook! Woon je in buitengebied? Weetje wel tanksation bol? Pooh staat daar eccht 500m vandaan!
Dyonepooh1 schreef:haha Cool ik ook! Woon je in buitengebied? Weetje wel tanksation bol? Pooh staat daar eccht 500m vandaan!Mijn paard stond eerst bij Beezee Bij wie staat Pooh?
celine14 schreef:Dyonepooh1 schreef:haha Cool ik ook! Woon je in buitengebied? Weetje wel tanksation bol? Pooh staat daar eccht 500m vandaan!Mijn paard stond eerst bij Beezee Bij wie staat Pooh?Bij mensen aan eht huis/bedrijf, naast connexion, en bij Wolter Koops
Dyonepooh1 schreef:Bij mensen aan eht huis/bedrijf, naast connexion, en bij Wolter KoopsBij de Leeuw ofzo? Jep ken veldstar
Daar heb ik een poos gelest en daar kwam mijn vorige paard vandaan. Paard wat ik nu heb is ook via Jasper en Maria