Als we ze hebben bij mij op het werk neem ik wel een zak wortels mee Kosten €3,- en is 20 kg Momenteel geen wortels ivm het weer Die parkeerplaats is echt super! Dat meertje trouwens op het filmpje, ligt dat ook daar gelegen?
Weet niet of het meer geschikt is ivm ongedierte (vraag me af hoe ik in erestein ben kunnen gaan zwemmen, water zo groen als maar wat... ), zien we anders daar wel, lijkt me geen must toch?
Iemand hier die vrij hooi mag pakken? Dat alle paarden in hun rust lekker kunnen knabbelen? Die van mij krijgt een bak musli mee.
Samblabla
Geplaatst: 26-06-13 00:02
Bij dat meer heb ik aantal weken geleden gestaan, je kunt er prima in hoor en ziet er ook netjes uit. Ik mag helaas geen vrij hooi pakken, alleen voor mijn eigen paard. Maar er is wel genoeg gras. Mijn stal staat ook van de parkeerplaats op 100/200 meter afstand.
Ligt eraan hoe het ingedeeld word, Men kan - ieder paard 2 uur op de foto laten zetten door de 5 fotografen, 5 x 2 is 10 uur - ieder paard een fotograaf geven, 2 uur - doorwisselen van fotograaf / paard, iedere fotograaf x paard een half uur = 2,5 uur - doorwisselen van fotograaf / paard, iedere fotograaf x paard een uur = 5 uur (te lang voor de meeste paarden, herhaling -> saai?)
Uiteraard + wat extra voor eventuele pauzes, wisselen... Ik weet niet wat de rest het beste vind.
Sorry voor het laat reageren. Ben in een super goede mood!!!!!!!! Heb eindelijk op mijn favo paardje gereden! Ze is pas 5 jaar maar begint nu pas conditie te krijgen. Heeft als 4 jarige veel met gezondheid gesukkeld maar ging echt super!!!! Prikpaaltjes is inderdaad mooier en beter, mits het paard dit niet kent. De indeling.., hmm ja daar mogen ook suggesties voor komen
Eerst Portret, (en dan rouleren) Dan losgooien en daarna ohz is de meest gebruikte indeling
Kan je eventueel per pb wel een van mijn oudere schema's geven
_Ashii_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-13 10:43
karlli schreef:
Eerst Portret, (en dan rouleren) Dan losgooien en daarna ohz is de meest gebruikte indeling
Kan je eventueel per pb wel een van mijn oudere schema's geven
Ja is goed
Samblabla
Geplaatst: 27-06-13 11:56
Als die ohz als laatste komt dan heb ik wel wat gulp nodig met opstappen. Ik ben echt een scheitluis om alleen op te stappen en heb ook een krukje nodig.