janouk schreef:Halster of jurk?
allebei
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erna_ schreef:janouk schreef:Halster of jurk?
allebei
Myrthee_ schreef:Je hebt bij de rotonde bij wennekers een recreatie gebied, kun je parkeren + is gras en bomen.
Ik heb een aantal prikpaaltjes, alleen niet heel veel. Maar kan deze niet te paard vervoeren..

janouk schreef:In de arena bij de amsterdamse bosmanege? In ieder geval genoeg parkeerplaats, maar ik ben geen fotograaf, dus weet ik niet echt wat je zoekt. Hier zijn mooie boslanen, open plek met gras midden in het bos
http://www.hdba.dierenbescherming.nl/routebeschrijving
tirzasarah10 schreef:Ik moet mij helaas af melden mijn paard heeft zich vandaag goed verstapt en is kreupel en heb geen zin als ie net goed is hem weer op de trailer te zetten hopelijk volgende keer meer geluk voor mij... Veel plezier!
Hopen dat ie er snel weer boven op komt.faatxhorse schreef:tirzasarah10 schreef:Ik moet mij helaas af melden mijn paard heeft zich vandaag goed verstapt en is kreupel en heb geen zin als ie net goed is hem weer op de trailer te zetten hopelijk volgende keer meer geluk voor mij... Veel plezier!
Jammer zeg! Wat naar...Hopen dat ie er snel weer boven op komt.
Zullen we een advertentie op de bokt markt plaatsen of nog een topic aanmaken oid voor nog twee modellen?