Ja ik ga er vanmiddag even mee verder. Had haar wel een mail gestuurd met het eerste schema enzo... Maar er is nu al weer wat verandert en dit verandert nog meer natuurlijk... Eerst even mn studie-werk afmaken
Devil gaat naar de ochtend zodat Angela naar de middag kan. Nu nog 1 ruin van de middag naar de ochtend want dan kan Merrie Lorna in de middag komen Vrijwilligers??
Die ga ik vanmiddag even mailen beide... En als het niet kan dan moet ik er even een oplossing voor vinden
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 01-08-13 08:42
Ohja. Kelly komt hier niet dus dan zou je die moeten mailen maar ik denk dat zij het wel erg leuk vind als ze samen met Grelo zit...dus hopelijk wil zij van Fuego naar de ochtend...
Kelly heeft een mailtje gekregen nu net, dus daar nog even het antwoord van afwachten Zodra dat rond is, dan maak ik weer een nieuw schema met de indeling van de modellen
Kelly heeft net aangegeven dat het geen probleem is en verhuisd dus naar de ochtend met Jocko (het is dus geen Jacko ... sorry) Zal morgen even het schema aanpassen en nogmaals naar iedereen sturen.