Het is inderdaad wel super fijn als een hond gewoon kan blijven zitten/staan en het baasje er minimaal een meter vanaf kan staan. Maakt het fotograferen een stuk makkelijker
Mijn hond is al regelmatig slachtoffer van mijn eigen pogingen tot foto's maken, dus hij kan best goed blijven. In verschillende houdingen En op alle plaatsen
Ik ben zo vrij geweest om foto's uit dit draadje te bietsen. Als je het daar niet mee eens bent, geef even een gil. Dan pas ik het aan. Maar zo hebben we wel een mooi overzicht van de modellen en zo hopen we meer fotografen te lokken
Flirt kan zitten en liggen maar is verder pas 3 maanden oud natuurlijk. En als hij moe is gaat hij liggen en komt niet meer van de plek... We zullen zien...
AtelierB
Geplaatst: 24-06-13 20:14
Chaos schreef:
En als hij moe is gaat hij liggen en komt niet meer van de plek... We zullen zien...
Dan gaan we op de buik bij hem liggen voor 'dicht bij de grond' shots
Rudina
Geplaatst: 26-06-13 16:58
Wij hebben sinds 2 weken ook weer een pupje in huis!
Kan haar evt. ook mee nemen als daar belang naar is, neem mijn vriend sowieso mee dus die kan haar dan vast houden.
Misschien wel handig. Er komen 2 puppy's, stel dat die het laten afweten omdat ze helemaal moe zijn, is het misschien handig als er een reserve hond is. Ik zeg maar wat hoor? En maybe houd puppy het makkelijk vol en doet hij precies wat we graag zuoden willen, haha.
Oh, ook even van te voren, mijn hond is sociaal onhandig met puppies. Hij zal niet snel grommen, blaffen of iets anders doen, maar hij draait zich wel duidelijk weg en alles schreeuwt aan hem dat hij geen contact wil. Helaas snappen de meeste puppies dat niet, dus ik vraag het altijd even aan de eigenaren. Ze mogen best even komen kennismaken, maar geen gespring of ander gedoe. Op de dag zelf zeg ik dat ook nog wel even hoor