Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Oh nee asjeblieft geen metallic of glitters... Dat leid de aandacht zó af van het paard! Tenzij het dekje in een donkerdere kleur is dan het paard, maar op de foto hierboven vind ik het heel erg afleiden.
Ik vind het het mooiste als je het setje en de kleuren neutraal houd. Een kleurtje kan wel, zoals rood of blauw of bruin, maar laat het niet te overweldigend zijn. Geen neon kleuren of een fel roze dekje opdoen ofzo.
En ik ben overigens ook voor 0 bandages en beenbescherming. Dus ook gelijk de vraag of de paarden zonder kunnen?? Zeker met de losgooifotos... Als daar beenbescherming omheen zit zou ik dat heel jammer vinden...
mavantos schreef:Maar mag ik vragen wat er dan mis is aan een nette bandage of nette peeskappen?
_Lisaa_ schreef:op deze foto ben ik het inderdaad met je eens dat de peeskappen, maar vooral de springschoenen echt niet mooi staan. maar dat is de keus van de modellen zelf denk ik, de meeste paarden dragen ze niet voor niks
Marjoow schreef:_Lisaa_ schreef:op deze foto ben ik het inderdaad met je eens dat de peeskappen, maar vooral de springschoenen echt niet mooi staan. maar dat is de keus van de modellen zelf denk ik, de meeste paarden dragen ze niet voor niks
Ik kom op de meetings maar weinig paarden mét beschermers tegen. Dit is een van de weinigen, en ik weet niet of ik eerder al eentje heb gehad met beschermers. En ik heb al véél meetings gehad![]()
Dit paard móest het ook echt om, dat kon je horen. Als die ze niet om had hadden we een dierenarts mogen bellen om te komen hechten. Meeste paarden hebben ze wel voor niks om (niet tegen jou bedoeld hoor mavantos). Zijn maar weinig paarden die het écht nodig hebben
mavantos schreef:Ik ben gewoon erg eerlijk, ik heb goede paarden en daar ben ik zuinig op (niet om op te scheppen ofso, want iedereen is zuinig op zijn paard!). Die van mij draagt 4-kant ijzers en als hij met zijn achterbeen zijn voorbeen aantikt kan het einde oefening zijn. En Wise Guy mankeerd iets waar hij nu geen last van heeft, maar wel ineens fout kan zijn (en dan is het einde oefening).
mavantos schreef:Sorry, maar als jullie persé geen kappen willen. Dan kan je eventueel nog iemand anders zoeken dat ik niet mee ga. Ik ga niet bedelen of ik alstjeblieft mee mag. Ik zou het ontzettend leuk vinden, maar ik doe het ook voor jullie en niet alleen omdat ik nou zo graag mooie foto's wil.
mavantos schreef:En die 2 foto's. Het beeld is al gemaakt bij de hoofd en halshouding van de paarden. Als ze allebei bandages om hadden gehad dan had de tweede nogsteeds mooier geweest.
Marjoow schreef:mavantos schreef:Sorry, maar als jullie persé geen kappen willen. Dan kan je eventueel nog iemand anders zoeken dat ik niet mee ga. Ik ga niet bedelen of ik alstjeblieft mee mag. Ik zou het ontzettend leuk vinden, maar ik doe het ook voor jullie en niet alleen omdat ik nou zo graag mooie foto's wil.
Nou jeetje zo hoef je ook niet te reageren als er 1 iemand is die wat commentaar ergens op maakt![]()
_Lisaa_ schreef:Dames, zullen we het gezellig houden graag?
Mavantos je staat op de eerste plaats met de meeste punten dus zou het fijn vinden als je gewoon mee gaat.. Jij houdt je paard gewoon peeskappen om en degene die dat willen ook bij hun paarden die dat echt nodig hebben.
mijn paard heeft ze ook omgehad met een shoot en ik vond er niks storends aan.
Marjoow, dan kan je de paarden toch gebruiken die geen peeskappen omhebben voor je portfolio en de gene die ze wel omhebben niet? Het is toch een beetje kiezen of delen toch?
Kunnen we t nu gezellig doen dan