Begrijp wat je bedoeld, maar eigenlijk maakt het sowieso niet meer uit wat ze stemmen. Denk ook niet dat je iedereen 100% kan blij maken met de keuze van de modellen. Maar dat heb je altijd als je stemt.
En daarnaast ben ik gewoon heel benieuwd wie het geworden zijn :p
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 09:55
Haha oke bij deze dan: degenen die nog niet gestemd hebben, hoeven niet meer te stemmen! Iedereen was het grotendeels met elkaar eens dat we .....
Flame en Victory als nummer 4 en 5 op de fotomeeting zien
Leukeee groepppp
Definitieve modellen:
Top zes 1. Rhoda 2. Djunnah 3. Whisper/Aslan 4. Flame 5. Victory 6. Royal
Mooi lijstje!! daar kan ik denk ik wel wat mee 8 juni. Overigens is het voor mij de eerste keer dat ik op het strand fotografeer en ook met zonsondergang, dus ben benieuwd of ik er iets moois van kan maken. :p
Erg divers zeg! Leuk! Zeg ik het goed? Welsh Cob, Arabier, Tinker, KWPN en NRPS? Leuk, leuk!
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 10:11
Leuk, Joline.
Ja er moeten prikpaaltjes en lint mee. Denk dat alle modellen zelf wat ritselzakjes oid mee moeten nemen om t paard de aandacht te trekken.
De modellen hebben de keuze los in de paddock of aan de longeerlijn. Ik hoor graag wat iedereen wil. Dan kan ik aan de schema's beginnen. In het geval je aan de longe wil, moet er uiteraard een longeerlijn meegenomen worden.
Ik deel het denk ik zo in:
Deel 1 Portret en standfoto's: tien minuten per model, in groepjes van twee fotografen (en eentje alleen ivm oneven aantal) (Welke fotograaf wil bij wie en wie vindt het niet erg om alleen?) (Is 10 minuten akkoord of liever een kwartier?)
Deel 2 Hierna foto's in paddock of aan longe
Deel 3 Dan een momentje van vrije inplanning: Zelf afspreken met fotografen om bijvoorbeeld nog wat rijfoto’s te maken. Graag als fotograaf bij meerdere belangstellenden eerlijk tijd verdelen. Leuke groepsfoto maken uiteraard ook!
Deel 4: Zonsondergang (wie blijft er van de modellen?)
Ohja als laatste: ik plan het zo in dat je twee tijdsdelen tijdens deel 1 als model geen fotograaf heb. Dit omdat er 6 modellen zijn en 4 groepen fotografen. Ik zal uiteraard de planning meenemen met de meeting. Misschien is het handig dat de fotografen deze ook uitgeprint meenemen? De planning volgt dus als ik antwoord heb op de bovenstaande vragen.
Ik zou eerder kiezen voor 15minuten. Maar ik weet niet hoe je met de tijdsplanning zit, we hebben natuurlijk niet oneindig de tijd omdat het al avond is.
EllisL
Geplaatst: 15-05-13 10:22
Met een kwartier pak je natuurlijk ruim dus kan je op je gemakje doen en als iedereen eerder klaar is, je eerder kan wisselen
Je kunt toch steeds de tweetallen fotografen laten wisselen ? Dus vb ronde 1: Fotograaf 1 + 2, Fotograaf 3+4, Fotograaf 4+5, Fotograaf 6 en dan ronde 2: Fotograaf 3 + 6, Fotograaf 1+5, Fotograaf 2+3, Fotograaf 4