Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanco schreef:Ik ga het als volgt doen, er komen drie groepen van 4 paarden. 3 losse meetings dus op 3 verschillende data. Per meeting nodig ik 4 fotografen uit, wat inhoudt dat het dus 1 fotograaf per 1 paard is. Dit zijn de data die door de eerste 12 (modellen en fotografen) gekozen zijn als zijnde grootste beschikbaarheid. Ik heb alles zo ingedeeld dat iedereen (als het goed is) staat ingedeeld op een dag dat hij of zij kan komen, uitgaande van de datumprikker.
Per groep heb ik 4 verschillende modellen ingedeeld. Ik probeer hierin te varieren zodat er bij elke groep verschillende paarden aanwezig zijn. Deze modellen zijn gekozen uit volgorde van aanmelding (rekening houdend met de data dat ze beschikbaar zijn - eerste 12). Mocht er een model afvallen dan kies ik uit de overige modellen een nieuw model dat in de groep past en op die datum beschikbaar is (mits de fotografen onderling een keuze hebben voor een model, als alle 4 de fotografen het daarmee eens zijn mag dat natuurlijk ook). Dus dan gaat het niet meer op volgorde van aanmelding. Dit doe ik zodat we niet straks een groep met alleen maar shetjes of haflingers hebben, maar een gevarieerd aanbod. Mocht je graag willen ruilen als fotograaf zijnde (de modellen staan vast) dan kun je dit onderling regelen en aan mij doorgeven als dit gelukt is.
Ik hoop dat iedereen er een beetje blij mee is zo... het is heel lastig plannen maar ik denk dat het zo wel aardig gelukt isen als het weer tegenzit ga ik geen reservedatum plannen... want dat wordt te ingewikkeld, dan gaat de meeting simpelweg niet door en is het pech gehad
Overigens heb ik mezelf niet meegerekend als fotografe, ik ben er gewoon bij en zal hier en daar wat foto's maken, maar qua planning is t makkelijker mezelf er niet bij te hebben staan![]()
----
Meeting 1 - Datum - 3 augustus
Fotografen
1. Annexxx - AVW fotografie
2. Kkkaren - Karenfotografie
3. Marlinda - Marlinda Fotografie
4. _Jorien_ - geen website
Modellen
1. Birmaantje - Manchester, haflinger foto
2. Emonis88 - Vymar Foto
3. Loulou, Yara foto
4. Muppet, Babushka, foto
----
Meeting 2 - Datum - 11 augustus
Fotografen
1. Fenneeee - Geen website
2. Nescafe - Ique Mon fotografie
3. Marit - mhilarusfotografie / facebook
4. Marion82 - Marion Roosen
Modellen
1. Painttobe, Boy, Quarter Horse Foto!
2. xMnOn Charlie Brown, kruising OF Macho Shetlander
3. Maybritt90, Fin Foto
4. Kiddokids/gemmeke -King haflinger
----
Meeting 3 - Datum - 17 augustus
Fotografen
1. Ingvild - Cain Photos
2. DesireeK - Photoforall / facebook
3. My Little P - Ploned fotografie
5. Ilona - Ilona van Baalen fotografie
Modellen
1. ClementinevS, Khaliq Galvan, AV hengst: foto
2. Zamero, Amore -Foto
3. Zamero, Heidi - Foto
4. Moppie__ , Travis, paint x haflinger Foto
Reservemodellen
-. Deniisee - Aram, Arabische volbloed -Foto
-. KirstenChes - Chester, kruising knabstrupper x tinker Afbeelding
-. Stal_Fiore - Razzle Dazzle
-. Anniick - Flip
-. Lieke- Miles New Forest foto
-. Hindo2 - Sambucco Foto -. BianCatjee - ? Foto ?
-. Annetjee19 - Fanatic
Ik zeg.... welterusten![]()
![]()
Maybritt90 schreef:Ik ga het als volgt doen, er komen drie groepen van 4 paarden. 3 losse meetings dus op 3 verschillende data. Per meeting nodig ik 4 fotografen uit, wat inhoudt dat het dus 1 fotograaf per 1 paard is. Dit zijn de data die door de eerste 12 (modellen en fotografen) gekozen zijn als zijnde grootste beschikbaarheid. Ik heb alles zo ingedeeld dat iedereen (als het goed is) staat ingedeeld op een dag dat hij of zij kan komen, uitgaande van de datumprikker.
Per groep heb ik 4 verschillende modellen ingedeeld. Ik probeer hierin te varieren zodat er bij elke groep verschillende paarden aanwezig zijn. Deze modellen zijn gekozen uit volgorde van aanmelding (rekening houdend met de data dat ze beschikbaar zijn - eerste 12). Mocht er een model afvallen dan kies ik uit de overige modellen een nieuw model dat in de groep past en op die datum beschikbaar is (mits de fotografen onderling een keuze hebben voor een model, als alle 4 de fotografen het daarmee eens zijn mag dat natuurlijk ook). Dus dan gaat het niet meer op volgorde van aanmelding. Dit doe ik zodat we niet straks een groep met alleen maar shetjes of haflingers hebben, maar een gevarieerd aanbod. Mocht je graag willen ruilen als fotograaf zijnde (de modellen staan vast) dan kun je dit onderling regelen en aan mij doorgeven als dit gelukt is.
Ik hoop dat iedereen er een beetje blij mee is zo... het is heel lastig plannen maar ik denk dat het zo wel aardig gelukt isen als het weer tegenzit ga ik geen reservedatum plannen... want dat wordt te ingewikkeld, dan gaat de meeting simpelweg niet door en is het pech gehad
Overigens heb ik mezelf niet meegerekend als fotografe, ik ben er gewoon bij en zal hier en daar wat foto's maken, maar qua planning is t makkelijker mezelf er niet bij te hebben staan![]()
----
Meeting 1 - Datum - 3 augustus
Fotografen
1. Annexxx - AVW fotografie
2. Kkkaren - Karenfotografie
3. Marlinda - Marlinda Fotografie
4. _Jorien_ - geen website
Modellen
1. Birmaantje - Manchester, haflinger foto
2. Emonis88 - Vymar Foto
3. Loulou, Yara foto
4. Muppet, Babushka, foto
----
Meeting 2 - Datum - 11 augustus
Fotografen
1. Fenneeee - Fenne Leijendekker
2. Nescafe - Ique Mon fotografie
3. Marit - mhilarusfotografie / facebook
4. Marion82 - Marion Roosen
Modellen
1. Painttobe, Boy, Quarter Horse Foto!
2. xMnOn Charlie Brown, kruising OF Macho Shetlander
3. Maybritt90, Fin Foto
4. Kiddokids/gemmeke -King haflinger
----
Meeting 3 - Datum - 17 augustus
Fotografen
1. Ingvild - Cain Photos
2. DesireeK - Photoforall / facebook
3. My Little P - Ploned fotografie
5. Ilona - Ilona van Baalen fotografie
Modellen
1. ClementinevS, Khaliq Galvan, AV hengst: foto
2. Zamero, Amore -Foto
3. Zamero, Heidi - Foto
4. Moppie__ , Travis, paint x haflinger Foto
Reservemodellen
-. Deniisee - Aram, Arabische volbloed -Foto
-. KirstenChes - Chester, kruising knabstrupper x tinker Afbeelding
-. Stal_Fiore - Razzle Dazzle
-. Anniick - Flip
-. Lieke- Miles New Forest foto
-. Hindo2 - Sambucco Foto -. BianCatjee - ? Foto ?
-. Annetjee19 - Fanatic
Ik zeg.... welterusten![]()
![]()