Gezellig Lisa!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara schreef:Nee dat snap ik, bedoel alleen te zeggen dat ik van mening ben dat als t mooi is, het overal druk zal zijn
LisaDijk schreef:De mascottes jagen gewoon iedereen van het strand
[ Afbeelding ]
Ik bedoel, wie rent hier nou niet voor weg
LisaDijk schreef:De mascottes jagen gewoon iedereen van het strand
[ Afbeelding ]
Ik bedoel, wie rent hier nou niet voor weg
lifaya schreef:Ik heb vorig jaar nog in oktober op het strand kunnen liggen, en druk dat het wasdus verkijk je er niet op. Mooi weer = strand weer voor Nederlanders
![]()
Gezellig Lisa!
MarianneV schreef:Ik vind die fotos die Femke gemaakt heeft van jou en Balou zoooooo gaaf!
Ik wist nog een AV uit die buurt die ik graag op de foto wilde hebbe. Maar we hebben er al veel
lifaya schreef:geen last van mensen?toen ik een Friese hengst op het strand in Scheveningen op de foto zetten vroeg ik me even af wie nou de shoot deed, omdat allemaal mensen met camera's VOOR mij gingen staan
lifaya schreef:echt vreselijk is datnou ben ik dus eigenlijk meer van de wat latere uren op het strand, toen ik dinsdag (met de zon enzo!) de shoot deed op het strand (Langerveldseslag) was er bijna geen kip te bekennen. Veulen kon los en mini hengst ontsnapte
wel hadden we mensen met honden die op een gegeven moment op een heer irritante plek bij de kustlijn bleven staan kijken
en ook op een gegeven moment zag ik een wielrenner in de reflectie van mijn camera (dus achter me) staan en gezellig mee te kijken hoe het veulentje heen en weer croste