[Besloten] Fotografen toppers op het strand!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 08:59

LisaDijk schreef:
Ja het weer is zo vreemd! Elke keer als er even een flinke bui is gevallen veranderd alles en is er de rest vd week ineens meer zon :+ je zou denken dat ze het tegenwoordig toch wel nauwkeurig op de regendruppel moeten kunnen voorspellen met al die uitvindingen, maar helaas... Haha

Nou inderdaad :') laat van de week maar dan even goed regenen :)) en zondag zon :D *fingers crossed*

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:50

Bright staat maar met zijn dekentje, meneer had alweer een snotneus, want het had geregend. :Y) En dat scheelt weer plekjes, van zijn wilde speel avonturen met Passoa. Oh, en Lucia heeft een showhalster voor me, dus MR. Bright kan ook knap op de foto. :#

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 14:55

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Elke dag geven steeds iets beter weer aan!!

Josca zou jij die stroomkast kunnen regelen? Die poep leverancier is nog niet binnen en die bitchies leveren niet op zaterdag -O-

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:09

JAAAAA *\o/* !

Nicole en ik hadden gister even een billenknijp momentje omdat ik nog even belde met IJmuiden om zeker te weten dat het mocht (ook al stond overal op sites dat het mocht), bleek het helemaal niet te mogen daar :oo

Toen even rond gaan bellen naar stranden waar het ook niet mocht maar waar we misschien ontheffing aan konden vragen. En natuurlijk, de ene balie gesloten, bij de andere niet de juiste personen aanwezig, enz.
Toen vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken en strand Castricum gebeld (het strand waar we als eerste heen wilde eigenlijk), en wat denken jullie? Bij wijze van hoge uitzondering mag het *\o/* ! Normaal moet daar 3 weken van tevoren ontheffing voor aangevraagd worden, maar dat ging uiteraard niet meer lukken :Y) .

Heel blij hiermee, want bij dit strand ken ik ook gewoon de parkeergelegenheid e.d. en het is absoluut een mooi strand!

Dus bij deze officieel: We gaan naar Castricum!

Adres:
Zeeweg
Castricum (aan Zee)

Het Strand heeft niet echt een huisnummer :Y) maar als je de zeeweg helemaal uitrijdt, dan kom je er vanzelf, verder kan je daar namelijk niet, die weg loopt haaks op het strand.

Parkeren:
Aan het einde van de zeeweg kun je naar beneden de parkeerplaats op. Het is mogelijk om dan helemaal om het duin te rijden naar het einde, maar niet doen! Daar loopt alleen een trap omhoog en dat lijkt me best lastig met een paard haha. Gewoon zodra je door de slagboom bent daar ergens parkeren, dan kun je via dezelfde helling weer omhoog met paard. Er moet wel parkeergeld betaald worden, dit is €6,50. Vind iedereen dat te doen?

Strand:
Een plekje op het strand zullen we nog even moeten zoeken. Ik denk dat het het handigst is als we de linkerkant opgaan, even voorbij de strandtenten is het rustig. De andere kant op staan er als het goed is alweer heel veel huisjes, aan de linkerkant minder. Dit zullen we ter plekke even moeten bekijken denk ik!

Dit is wat ik tot nu toe kan bedenken, als iemand vragen/opmerkingen heeft, hoor ik ze graag!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 15:13

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik zal iedereen vandaag een PB proberen te sturen met alle informatie en adres gegevens en telefoon nummers (ook de modellen)

Anoniem

Re: [Besloten] Fotografen toppers op het strand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:51

Waarom zo veel moeite doen voor vergunningen?
In Noordwijkerhout mag je gewoon t/m 1 juni legaal met paarden op het strand...

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:54

SaraJoyce schreef:
Parkeren:
Aan het einde van de zeeweg kun je naar beneden de parkeerplaats op. Het is mogelijk om dan helemaal om het duin te rijden naar het einde, maar niet doen! Daar loopt alleen een trap omhoog en dat lijkt me best lastig met een paard haha. Gewoon zodra je door de slagboom bent daar ergens parkeren, dan kun je via dezelfde helling weer omhoog met paard. Er moet wel parkeergeld betaald worden, dit is €6,50. Vind iedereen dat te doen?

Voor de fotografen kan je dan wel naar het einde rijden en daar parkeren..? Zou ik nou paaltjes en draad meenemen of deed iemand anders dat al? Maar als ik het mee moet nemen dan is het makkelijker als ik dichtbij het strand kan parkeren scheelt een hoop gesleep :P

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 16:55

Femke schreef:
Waarom zo veel moeite doen voor vergunningen?
In Noordwijkerhout mag je gewoon t/m 1 juni legaal met paarden op het strand...

Nou we hebben ook geen vergunning hoor :) We zouden als vandaag niet zou lukken ook naar Noordwijkerhout maar toen kregen we
gewoon akkoord van Castricum :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 16:56

LisaDijk schreef:
SaraJoyce schreef:
Parkeren:

Voor de fotografen kan je dan wel naar het einde rijden en daar parkeren..? Zou ik nou paaltjes en draad meenemen of deed iemand anders dat al? Maar als ik het mee moet nemen dan is het makkelijker als ik dichtbij het strand kan parkeren scheelt een hoop gesleep :P

Neem jij ze maar mee :P Ik had ze wel besteld maar die poep duitse leverancier is nog niet binnen -O- Het is daar helemaal gelegd met asfalt en je kunt erg dicht bij strand komen :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:59

Oke ik heb paaltjes voor 2 grote weides dus dan neem ik die mee! :)

Kunnen trouwens dan alleen nog een weide in het zand zetten en later met de losgooi foto's 1 half in het water anders drijven mijn paaltjes weg :+

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 17:03

LisaDijk schreef:

Kunnen trouwens dan alleen nog een weide in het zand zetten en later met de losgooi foto's 1 half in het water anders drijven mijn paaltjes weg :+

Hahha ja of iemand moet niet erg vinden om natte broekspijpen te krijgen :P

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:12

Haha ja maar ik had vorig jaar een keer met een fotoshoot dat we paaltjes neer hadden gezet in het water en nou je bleef ze recht zetten :+ was geen doen... en zo te zien is het water ook lekker aan het bewegen als we er zijn:
Afbeelding

Rafiki8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:28

Wat zal ik bij Unico inhangen voor de protretfoto's? Trens, stang en trens of showhoofdstel zie foto. :)
Afbeelding

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:28

Ik zeg showhoofdstel :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:32

Denk dat iedereen show hoofdstel wil :))

Met rijden doe je die ook in? Of doe je dan gewoon je stang en trens of trensje in?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:33

Jammer dat het geen noordwijkerhout word -O-

Rafiki8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:40

Met rijden voor de verandering eens stang en trens denk ik.
Heb al zoveel foto's van hem op trens. :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:43

lifaya schreef:
Jammer dat het geen noordwijkerhout word -O-

Je kan met mij meerijden hoor! :)
Als er nog meer mee willen rijden kan dat ook vanaf A'dam :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:43

Rafiki8 schreef:
Met rijden voor de verandering eens stang en trens denk ik.
Heb al zoveel foto's van hem op trens. :)

Ben erg benieuwd om je knappert te ontmoeten :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:45

OOOHHHH yes zullen dan mijn gebeden echt verhoord worden _/-\o_ *\o/*

Afbeelding

BLIJFT DUIMEN!!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:48

Onze gebeden van vrijdag zijn niet gehoord he lisa? :Y)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:54

lifaya schreef:
Onze gebeden van vrijdag zijn niet gehoord he lisa? :Y)

Kijk eerst maar op FB -O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:55

Moet ik evenaar boven gaan, ben er zo

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:58

LisaDijk schreef:

Neem de mijne ook wel mee
Beter te veel als te weinig

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:43

LisaDijk schreef:
Voor de fotografen kan je dan wel naar het einde rijden en daar parkeren..?

De weg eindigt in een rotonde direct bij de strandopgang. Als je met meer mensen komt in één auto, kun je natuurlijk altijd daar uitladen en dan even doorrijden (is 50 meter of zo) naar de ingang van het parkeerterrein (dan rij je een stukje naar beneden). Fotografen kunnen natuurlijk ook doorrijden naar het einde van de parkeerplaats, maar dan moet je een trap op en dan kom je ook weer uit bij diezelfde rotonde.

Voor de paarden is het het makkelijkst om meteen na de ingang van het parkeerterrein de auto te parkeren en dan naar de rotonde terug te lopen (is een brede stoep), want de trap op lijkt me niet zo'n succes :D Je kunt natuurlijk ook bij de rotonde uitladen, maar ik weet niet hoe het dan zit met achterop komend verkeer (zal wel niet druk zijn zo vroeg in de morgen).