Baal erflink van, moet mij afmelden voor deze (en vele) meetings. Wegens ontslag vriend ga ik extra weekenddiensten draaien, en zo ook dus op deze dag... Sorry voor de last minute afzegging...
_clau_1991
Geplaatst: 01-07-13 14:03
Dat maakt dat er een plaats vrij komt, dus het lijstje van reservemodellen is wel handig TS Vooral omdat het nu kort dag wordt als iemand eventueel nog een trailer moet regelen/huren. Ik weet toevallig dat Paulusjuh wel graag mee wil maar nog geen trailer huurt omdat er nog geen duidelijkheid is over welk reservemodel er nu wel mee mag.
Ik weet trouwens niet hoe het eraan toe gaat op zo'n fotomeeting maar als de fotografen mn paard in een bepaalde positie willen hebben, moeten jullie dat gewoon zeggen hoor! (Sorry als het een domme opmerking is hoor Maar aanwijzingen zijn altijd wel fijn vind ik)
Erna_
Geplaatst: 01-07-13 21:44
Paulusjuh schreef:
En hoeveel reservemodellen zijn er nu? En wat is hiervan de volgorde?
En hoeveel reservemodellen zijn er nu? En wat is hiervan de volgorde?
Volgens mij ben jij de enige reserve
Dit klopt.
_SantOs_
Geplaatst: 02-07-13 16:28
NESCAFE schreef:
Ze staan hem allemaal goed _SantOs_ bij het oranje dekje vind ik zijn kleur mooi uitkomen.
Dankje, dan word het denk ik oranje. Nu nog een leuk oranje shirtje. Zag dat ze bij m'n favo winkel sale hebben dus ga donderdag even kijken. Hoop dat ik m'n blauwe rijbroek weer pas, ben begonnen met afvallen... anders word het de bruine op de eerder geplaatste foto.
Ik heb net een potje bellenblaas en van die uitrol-feestfluitjes gekocht. Hoop dat daar zn oren van naar voren gaan Grand is soms zo'n lekkere nuchtere dodo die van niets op kijkt. Maar misschien dat hij op een vreemde locatie wel zn oortjes goed naar voren kan houden! Ik heb in ieder geval wat aandachtstrekkers bij me.
Een zweepje met een plastic zakje eraan is ook altijd goed om mee te nemen. Hebben de modellen iemand bij zich die de aandacht van het paard kan trekken?