Kloppen alle tijden wel, bij OHZ zie ik eerst 10 minuten en daarna 20 minuten .... en op het eind een keer een kwartier ....
karlli
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 22:10
oeps ben blond bezig, sorry had de volgorde nog aangepast omdat kayleigh alleen meegaat, lange dag, laten we het daar maar op houden zal het meteen aanpassen
Laatst bijgewerkt door karlli op 12-04-13 22:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Helaas moet julie zich afmelden door prive redenen, ik ga vanavond het schema aanpassen gezien dit op mijn telefoon niet gaat en ik fotograafeer dan met marita als koppel, we zullen dan ook eerder klaar zijn
hoi hoii iedereen, ik ben helemaal in het begin van dit topic op de lijst gezet helaas ben ik door omstandigheden een tijd niet op bokt geweest en daarom niet in het shema gezet. ik weet niet of het nog in de planning past maar anders will ik nog komen als model
karlli
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-13 17:47
je hebt geluk, er valt een model uit door prive omstandigheden, heb je een foto voor me voor in het schema dan pas ik het zo aan
Ik moet me helaas afmelden. Onze auto is kapot... Zou dit weekend meedoen aan de oefen TREC op de Veluwe, maar zit nu ook zonder paard hier. Dus helaas pindakaas voor komend weekend.... Verwacht niet dat de auto dan al gemaakt is.
en was even vergeten te zeggen heb een 2 paards trailer dus iedereen die tussen schinveld en de fotoschoot staat kan ik wel meenemen isabelle kan samen met merrie's en ruinen
SalliBalli: dat dacht ik ook al Haha. Heb er echt super veel zin in.! Het zal misschien niet de makkelijkste dag zijn maar wel fijn. Vrijdag wrod mijn oma namelijk begraven.