Alleen de hengstenketting gebruik ik zelf... maar hier staat een zwart halstertouw ook erg mooi bij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanco schreef:Dit halster heb ik evt. te leen
[ Afbeelding ]
Alleen de hengstenketting gebruik ik zelf... maar hier staat een zwart halstertouw ook erg mooi bij.
RdLFoto schreef:Ik heb liever een hengstenketting dan een zwart touw, hengstenkettingen zijn gemakkelijker weg te werken.
DesireeK schreef:RdLFoto schreef:Ik heb liever een hengstenketting dan een zwart touw, hengstenkettingen zijn gemakkelijker weg te werken.
Op strand valt dat reuze mee hoor.. daar heb je een redelijk egale achtergrond en is een zwart touwtje zo weg gewerkt. Niet iedereen heeft een hengstenketting dus moet je als fotograaf even wat meer werk verrichten..
Killyenn schreef:Ik kan prima halstertouwen wegwerken maar niet voor 12 modellenHengstenkettingen zijn simpel zat, dat heb ik er nog wel voor over, maar voor een fotomeeting heb ik helaas niet de tijd om halstertouwen weg te werken (tenzij op egale achtergrond uiteraard). Enkel als de foto mijn portfolio ingaat of nabesteld wordt ga ik daar voor zitten
DesireeK schreef:RdLFoto schreef:Ik heb liever een hengstenketting dan een zwart touw, hengstenkettingen zijn gemakkelijker weg te werken.
Op strand valt dat reuze mee hoor.. daar heb je een redelijk egale achtergrond en is een zwart touwtje zo weg gewerkt. Niet iedereen heeft een hengstenketting dus moet je als fotograaf even wat meer werk verrichten..