Ik vind altijd alles wel leuk, als er aandacht aan besteed is... Ligt er aan wat voor stoers je in gedachten hebt, haha. Ik vind alles wel leuk, als het bij elkaar past.
daiswees, ik wil idd ook spijkerbroek laarzen & leuk truitje / blouse, of juist pastel tinten (keer shoot gezien waar parelmoerglans over gezet was heel gaaf) of 2 outfits kan ook nog
Ik vond het wel erg gaaf daiswees, dat je een jurk aanhad. Ik zeg al vind je zelf ook prettig gewoon weer een mooie jurk aan . Is wel echt super gaaf voor de fotos
Stephzdesign
Geplaatst: 16-05-13 16:38
ik wilde nog wat toevoegen maar nu kan het helaas niet meer. dan maar op deze manier. Het zit zo ik ben erachter gekomen dat ik mij op 26 mei op 2 meetings heb aangemeld en nu moet ik dus gaan beslissen welke k mee ga. Ik moet alles eventjes goed bekijken. Ook is mijn auto kapot gegaan en ben nu afhankelijk van iemand anders waarvan ik eventueel vervoer kan regelen. Ik ga het er eventjes vanavond overhebben met de desbetreffende persoon. ik houd jullie eventjes op de hoogte
Jammer, maar het is niet anders, sterkte met je hond. Ik ben ook benieuwd naar het schema.
jamielee_xxx
Geplaatst: 20-05-13 22:53
Maar goed dat we niet de meeting bij het doornse gat hebben gedaan.. Daar heeft net iemand zich opgehangen( vader van die 2 vermoorde jongens). Erg sneu vind ik dat verhaal trouwens.
Ook al os het 2 weken geleden. Die 2 lichamen zijn pas gister gevonden. Vind het egt zielig wat er is gebeurd dat die kinderen er onder moeten leiden....