Paarden fotomeeting Overijssel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:12

_Marinke_ schreef:
Huh? Ik zie ook dat wij er ook af zijn gehaald zonder afmelding???

Edit; oh ik zie het al! Denk dat het komt door de datum die opgegeven is. Ik zelf heb de 14e opgegeven (de zondag) omdat hier mijn voorkeur naar uit gaat.

Maar:

_Marinke_ schreef:
Even mijn wedstrijdagenda erbij gepakt en kwam erachter dat er in juli maar bar weinig wedstrijden uitgeschreven worden, wat ervoor zorgt dat ik eigenlijk elk weekend wel kan. :)

Voorkeur gaat uit naar zondag, maar evt. zou zaterdag ook te regelen kunnen zijn. Heb voor nu mijn naam alleen bij de zondagen gezet, omdat daar toch de voorkeur naar uit gaat. Betekend niet dat we definitief zaterdags niet kunnen, maar zaterdags is gewoon lastiger. ;)

Nobje denk dat het bij jou ook zo het geval is?? De zondag (14e) opgegeven ???

Locatie word waarschijnlijk bij de paddock @ sallandse heuvelrug..

Ja, dat zou heel goed kunnen, had wel aangegeven dat ik kon.
Maar dat de zondagen voor mij makkelijker zijn, en daarom de voorkeur genoten.
Dus ik vermoed dat het hem inderdaad daar in zit :o :P :D

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:59

Ik was het topic kwijt :oo
En ik zie dat ik mee mag :D. Ik moet even kijken hoe ik er kom, dat ga ik zo snel mogelijk regelen :). Kan ik toch niet mee met Tosca als model (ze heeft ondertussen trouwens wel lange manen :p ik weet niet of dat een probleem is? :o)
Als ik geen vervoer kan regelen wil ik wel graag mee als fotograaf.(wel beginner)

zoutenootjes

Re: Paarden fotomeeting Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:41

Ik was het ook een beetje kwijt. Ik hoop dat we nog mee mogen. In principe ben ik gewoon beschikbaar op de zaterdag en zondag.

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:41

Ik was reserve en kreeg te horen dat ik wel mee mag. Maar als er een aantal mensen per ongeluk gepasseerd zijn zal ik wel weer op de reservelijst komen? ;)

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 14:21

Okee even kijken, ik heb blijkbaar wat foutjes gemaakt... Sorry... :S

@zoutenootjes, heb jij je ooit opgegeven via pb? Er staat mij wel iets bij dat je je opgegeven had of wilde opgeven maar omdat je niet op de lijst gestaan hebt....

En de anderen die ook op 13 Juli meekunnen maar 14 Juli als voorkeur hebben opgegeven, zouden jullie je even willen melden? (gwn in topic) Dan zet ik jullie er allemaal tegelijk op

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:45

_xDyan schreef:

@zoutenootjes, heb jij je ooit opgegeven via pb? Er staat mij wel iets bij dat je je opgegeven had of wilde opgeven maar omdat je niet op de lijst gestaan hebt....

En de anderen die ook op 13 Juli meekunnen maar 14 Juli als voorkeur hebben opgegeven, zouden jullie je even willen melden? (gwn in topic) Dan zet ik jullie er allemaal tegelijk op

Hoi zal ik even voor zoute nootjes antwoorde.... als ik het goed heb begrepen heeft ze zich destijds wel via de PB opgegeven. Nadat ze bij mij had geïnformeerd of ik haar en haar paardje wilde ophalen. En ze zal zelf nog wel even antwoorden m.b.t. de datum . *D /3

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 14:49

nobje schreef:
_xDyan schreef:

Hoi zal ik even voor zoute nootjes antwoorde.... als ik het goed heb begrepen heeft ze zich destijds wel via de PB opgegeven. Nadat ze bij mij had geïnformeerd of ik haar en haar paardje wilde ophalen. En ze zal zelf nog wel even antwoorden m.b.t. de datum . *D /3

Dan ben ik haar PB kwijt geraakt :(
Excuse..

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:02

_xDyan schreef:
nobje schreef:

Dan ben ik haar PB kwijt geraakt :(
Excuse..[/quote]

Geeft niks hoor, ik zou ook ontzettend in de war raken als ik dit moest organiseren en ordenen ha ha ha
Komt helemaal goed *D /3

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 15:06

Ja ik wacht even tot dat er meerdere mensen zich hebben gemeld want anders zou ik het hele topic vol spammen XD

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:40

Dank je wel allemaal, ik meld me nog even. Ik kan op allebei de dagen. Geen probleem.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:09

zoutenootjes schreef:
Dank je wel allemaal, ik meld me nog even. Ik kan op allebei de dagen. Geen probleem.

Aaaa fijn daar ben je *D

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:46

Ja, ik ben er nog (als ik niet bij paardlief ben). Hij is zo leuk. Ik ben zo blij met hem. Vandaag hadden we visite. De visite ging mee wandelen en ik ging lekker rijdend mee. Helaas kon de visite niet zo snel wandelen als paard kon stappen, dus ben ik af en toe even omgekeerd. Het was heerlijk. Ook hebben we even een galopje gedaan in het bos. Het ging zo fijn. Na afloop lekker laten rollen en grazen aan de hand.

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 08:54

Is er al een up to date lijst met mensen die mee mogen de 13e? :o

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 14:36

Behalve zoutenootjes en nobje komt er volgens mij niemand meer bij op, dus ik zal hem even aanpassen

Zoutenootjes, jouw gegevens (naam paard, ras en foto) heb ik nog niet, kun je die even naar mij sturen??

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:55

Dit is als het goed is de lijst met de modellen en fotografen. Ik heb nu 10 modellen die meegaan omdat zoutenootjes en nobje (volgens mij :s) samen moeten. Nu maar hopen dat er wel wat fotografen bij komen!

_xDyan schreef:
De nieuwe datum is: 13-7-2013!!
Nu moeten er alleen wel weer Fotografen bij....
_xDyan schreef:
FOTOGRAFEN:
1: _xDyan | DVPictures | http://www.dvpictures.weebly.com
2: Yvonne_V | Yvonne veenvliet fotografie | http://www.yvonneveenvliet.weebly.com
3: Mnon1994 | ManonPictures | http://manonpictures.weebly.com/
4: Zwenneke | Foto'Z | http://www.foto-z.nl
5:
6:
7:
8:
Reservelijst fotografen:

MODELLEN:
1: Regallie | Regal du Coin | SBS | [FOTO]
2: Daniellejody | Tygo | Fjord | [FOTO]
3: Percyleen | Apache | KWPN | [FOTO]
4: daphneM | Dirkje vd andervaart | Fries | [FOTO]
5: Inney | Jade | Tinker kruising | [FOTO]
6: Inge_Zorro | Zorro | KWPN | [FOTO]
7: Lunaeekie | Tosca | Fjord | [FOTO]
8: zoutenootjes | Vosseman | Arabisch volbloed | [FOTO]
9: nobje | Noble | NRPS | [FOTO]
10: Setteli | Soyance | KWPN | [FOTO]
Reservelijst modellen:

Schema: >klik<

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 15:01

In deze digitale folder, staat een kaartje met de ruiterroutes. Rechtsboven in zie je dat er een paddock is. Dat is de verzamelplaats. _Marinke_ had voor mij helemaal uitgezocht hoe je daar moest komen, alleen nu ben ik dat pbtje kwijt :S. Dus ik neem nog contact met haar op om te kijken of zij het nog heeft en nog een keer wil sturen. Ik zal zsm sturen hoe je het beste bij die paddock kunt komen.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:33

Beste fotografen, mischien in verlenging van deze meeting... is er interesse voor menselijke modellen meeting? Het is me opgevallen dat dat hier in Overijssel nog niet georganiseerd is.
Ben zelf fotograaf en het lijkt me erg leuk om modellen te fotograferen.
Mischien kunnen we dan een meeting regelen?
We zouden met deze groep fotografen vaker meeting kunnen houden in overijssel en dan met verschillende onderwerpen: honden, modellen, weer een keer paarden, etc.
Mischien wel leuk?

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 17:35

Daniellejody schreef:
Beste fotografen, mischien in verlenging van deze meeting... is er interesse voor menselijke modellen meeting? Het is me opgevallen dat dat hier in Overijssel nog niet georganiseerd is.
Ben zelf fotograaf en het lijkt me erg leuk om modellen te fotograferen.
Mischien kunnen we dan een meeting regelen?
We zouden met deze groep fotografen vaker meeting kunnen houden in overijssel en dan met verschillende onderwerpen: honden, modellen, weer een keer paarden, etc.
Mischien wel leuk?

Klinkt wel leuk, maar ik heb niet zoveel tijd om nog eens een meeting te organiseren ben ik achter :')
Helpen wil ik altijd ;)

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:36

Ik heb zelf geen ervaring in het organiseren van een meeting, maar samen kunnen we er wel uitkomen ja? Lijkt me leuk om met een "vaste" groep vaker samen te fotograferen voor verschillende onderwerpen.
Dus ben benieuwd of daar meer animo voor is :p

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 17:40

Daniellejody schreef:
Ik heb zelf geen ervaring in het organiseren van een meeting, maar samen kunnen we er wel uitkomen ja? Lijkt me leuk om met een "vaste" groep vaker samen te fotograferen voor verschillende onderwerpen.
Dus ben benieuwd of daar meer animo voor is :p

Ja lijkt mij ook wel gezellig om met een vaste groep vaak op pad te gaan :)
Samen komen we er indd vast wel uit wnt moeilijk is het niet, alleen ik ben soms wel een hele middag kwijt om een programma te maken en ik woon niet in de buurt van bijv. de Sallandse Heuvelrug dus ik kan niet even de fiets pakken en kijken hoe en waar we kunnen en mogen komen met paarden enzo... Dus daar zou ik zo een hele dag aan kwijt zijn en een zeurende moeder...
Dus samen moet het wel lukken denk ik ;)

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:45

Hier in de buurt zijn zat prachtige locaties waar ik al eerder gefotografeerd heb. Dus weet ik al op welke plek verzamelen makkelijk is enz. Alleen schema is idd wat meer werk.
Maar met zn allen gaat dat wel lukken.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 17:54

Daniellejody schreef:
Hier in de buurt zijn zat prachtige locaties waar ik al eerder gefotografeerd heb. Dus weet ik al op welke plek verzamelen makkelijk is enz. Alleen schema is idd wat meer werk.
Maar met zn allen gaat dat wel lukken.

Ja ik denk als je samen doet dat het makkelijker gaat. Plus dat er nu al een is, dan hoef je alleen maar namen te veranderen :)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:01

Dat lijkt mij ook erg leuk!!

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:55

Lijk mij ook leuk heb eventueel ( zie profiel) ook nog wel een zoontje in de aanbieding haha.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:01

aaah toppie.. al 4 fotografen die geinteresseerd zijn.
Lijkt me super leuk :D

XDyan
Lunaeeekie
daphneM
Daniellejody