Zijn er mensen die willen carpoolen? Ik kom vanaf Gorinchem dus rij eerst naar Utrecht en daarna over Alphen aan de Rijn. Als er niemand mee kan rijden moet ik helaas afzeggen.
Hoe rij je vanaf Alphen? Ik zou graag mee rijden, woon 20 minuten van Alphen af dus wellicht kan ik je ergens onderweg meeten. (Delen we de benzine kosten)
O helaas dat is precies de andere kant op, het is voor mij korter om dan zelf te rijden richting Voorhout, dan richting Alphen en dan met jou richting Voorhout!
we hebben nog week. Please laat het droog zijn (al eerder een fotomeeting moeten missen omdat het werd verzet naar een datum die precies niet uit kwam ).
Aangezien er geen carpoolers zijn ben ik genoodzaakt om af te melden Dus ik ga een reservefotograaf blij maken Alvast heel veel plezier en ik duim voor jullie voor mooi weer!
__Nicky
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-13 21:56
MadelonSunny schreef:
Aangezien er geen carpoolers zijn ben ik genoodzaakt om af te melden Dus ik ga een reservefotograaf blij maken Alvast heel veel plezier en ik duim voor jullie voor mooi weer!
Nee daarom vroeg ik het ook. Zou jammer zijn maar als er slecht weer afgegeven wordt is het denk ik handiger het te verzetten aangezien sommige mensen van ver moeten komen enzo. Zou zonde zijn als we dan voor niets zover rijden enzo.
MadelonSunny
Geplaatst: 11-05-13 22:08
__Nicky schreef:
MadelonSunny schreef:
Duimen voor een zonnetje dan, wie weet wijzigen de voorspellingen nog. Wel erg gaaf dat ze binnen ook los mogen, dat levert volgens mij hele unieke platen op.
Jammer dat Mahlika niet mee kan, het vervoer regelen was al erg lastig maar daarnaast is ze niet echt in fotoshoot-conditie helaas nu, ze is op de wei nogal toegetakeld door kuddegenootje(s?), arm dier.