Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Okkieenjoy schreef:Van mij mag het ook wel iets dichter op elkaar qua tijd, maar weet niet hoe de andere fotografen daar over denken? Speelkwartiertje is denk ik vergelijkbaar met de losfoto's? De pauze kan misschien beter tussen de twee sessies door? Van 10.45 tot 11.15 is eigenlijk maar een half fotograferen in totaal, misschien dan gelijk daarna de los foto's/speelkwartier/speelhalfuur?
Het is wat al die ''wensen''/vragen/voorstellenPetje af alvast MarlonNaldo voor het geregel en 'gedoe' wat er bij zo'n meeting komt kijken
nobbie91 schreef:Van mij mag het qua tijd ook wel wat dichter op elkaar, met minder modellen/fotografen hoeft het allemaal niet heel lang te duren. Schema hierboven ziet er voor mijn gevoel wel goed uit!
Ik ben trouwens nog vrij nieuw in het meeting-gebeure, heb nou 3 paarden meetings gehad en dat was het.. dus met honden is helemaal nieuw. Vind het niet erg om alleen te zijn als fotograaf maar het wordt wel een soort van primeur![]()
Oh en Cryssie, ik kom ook met de trein! Lijkt me fijn om het laatste stukje met je mee te rijdeniets voor half 11 bij Soest Zuid afspreken dan?
_rosita_ schreef:Lieve mensn ik ga helaas afhaken. vind het te koud voor mn beessie om zolang stil te moeten zitten helaas... wens jullie heel veel plezier en wellicht wil iemand anders mijn plekkie innemen..