Goeden avond iedereen Ik ga zo de lijst bekend maken ik heb van 1 fotografe nog geen lijstje gekregen maar ik moet er bij zeggen iedere fotografe heeft bijna de zelfde smaak modellen gekozen dus heb even momentje dan komt zo de lijst
De Modellen 1.Anouk 2.Just sanne 3.Sylvana 4.Superlise5.Miss DJS 6.Power7.Simone 8.Ismy 9.XiiaaooNaa 10.Thousiede foto grafen 1.Leey2.Marit3.Catlin4.yvette5.soldetuut6.Tineke7.Charlottje8.Verophotography9.Sanco10.JAZZ4ff
Oh super leuk dat ik erbij zit nu t beste een datum kiezen denk ik? Ik kan tot nu toe beide data elk geval
Jeee tof dat ik erbij zit!! Kom maar op met die data's ik ben juist voor maart/april ivbm grotere concoursen en examens in mei/juni
Je moet er denk ik ook aan denken hoe druk het op het stand gaat zijn enzo dan. Ligt ook aan het weer natuurlijk.
Lijkt me trouwens wel een goed idee om reserve lijsten te maken, misschien als mensen toch niet kunnen ofzo.
Let op !!! Nieuwe reserve lijst 1.Cindy2.Suus_peper3.Julxx4.Puursylk5Jenn mellow6.winner91Fotografen 1.2.3.
leey schreef:Let op !!! Nieuwe reserve lijst 1.Cindy2.Suus_peper3.Julxx4.Puursylk5Jenn mellow6.winner91Fotografen 1. lifaya2.3.
leey schreef:En nu gaan we stemmen ! Ik kies voor Maart ------Ik kies voor Mei- XiiaaooNaa (maart kan niet i.v.m. school)----
lifaya schreef:leey schreef:Let op !!! Nieuwe reserve lijst 1.Cindy2.Suus_peper3.Julxx4.Puursylk5Jenn mellow6.winner91Fotografen 1. lifaya2. XiiaaooNaa (voor de zekerheid, mijn ouders denken nog over dat model zijn)3.
XiiaaooNaa schreef:leey schreef:En nu gaan we stemmen ! Ik kies voor Maart ------Ik kies voor Mei- XiiaaooNaa (maart kan niet i.v.m. school)- cindy1000- power1997--
Citaat:En nu gaan we stemmen ! Ik kies voor Maart - Toushie ( mei ligt heel erg aan de datum)-----Ik kies voor Mei- XiiaaooNaa (maart kan niet i.v.m. school)- cindy1000- power1997--
En nu gaan we stemmen ! Ik kies voor Maart - Toushie ( mei ligt heel erg aan de datum)-----Ik kies voor Mei- XiiaaooNaa (maart kan niet i.v.m. school)- cindy1000- power1997- ismy-