Juist omdat er weinig animo is, bij beide meetings Maargoed, laat ook maar
Anoli
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 11:35
Marjoow schreef:
Juist omdat er weinig animo is, bij beide meetings Maargoed, laat ook maar
We hebben hier 10 modellen, en dat is mijn maximum. Dat noem ik niet weinig animo
Snap wel wat je bedoelt, maar die andere is juist georganiseerd omdat veel mensen mijn locatie te ver weg vonden voor hun oudje om op de trailer te staan.
Ik ook, heb van de week mn nieuwe hoofdstel binnen gekregen En ja die heb ik speciaal voor de shoot gekocht
Heb hem nog niet gepast, maar volgens mij kleurt het echt super mooi bij mn "jongste" merrie
Zal proberen nu eindelijk eens foto's te plaatsen van de verschillende locaties Telkens als ik tijd heb is het super slecht weer, en als ik op school zit of werk is het mooi weer.
Nu schijnt ook de zon, en moet ik zometeen weer weg voor een High Tea Gelukkig komen de toetsweken eraan en dan kan ik vast wel even tussendoor wegsneaken
Oh alweer een tijd radiostilte hier, maar ik heb nieuws en helaas geen goed nieuws...
Mijn ene verzorgpaard wordt nu slecht met de artrose en de eigenaar twijfelt wanneer het genoeg is geweest... Duidelijk is wel dat als we deze in laten slapen we de andere ook gelijk in laten slapen.
Dus de meeting zal wel doorgaan, maar mogelijk met 2 paardjes minder... Ligt eraan of ze door het warme weer wat opbloeien of niet... en wanneer de eigenaar het genoeg vindt.
Dank jullie wel Voor het zelfde geld bloeit ze weer wat op door het warme weer en doet ze het nog een paard maandjes. Het is gewoon heel moeilijk, ze is kei en keihard voor zichzelf en zal dus niet snel iets niet meer doen omdat ze pijn heeft. Gewoon met lopen merk je er niet veel van, maar opstaan wordt steeds moeilijker. En ik vind wel dat een paard nog moet kunnen liggen om écht te kunnen rusten.
Andere paard is 31 en heeft een slecht gebit, daarnaast kwijnt die weg als het paard met de artrose wordt ingeslapen. Vandaar dus ook de keuze om ze dan tegelijk te laten gaan...
Maar wie weet heb ik geluk en mag ik nog een paar maandjes van ze genieten...