Dan hoor ik nog wel met welk paard ik moet komen of beide kan ook.
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 22:10
annelot schreef:
Dan hoor ik nog wel met welk paard ik moet komen of beide kan ook.
Er wordt een selectie gemaakt door de fotografen. Ik ga er trouwens vanuit dat jij beide data beschikbaar bent?
Ketly
Geplaatst: 06-02-13 22:11
We hebben even overlegd, maar je mag 2 paarden bij de keuze zetten, het paard met de meeste stemmen gaat mee. Heeft je andere paard genoeg stemmen om bij de 8 te zitten? Die wordt dan helaas weggestreept, om het leuk voor de rest te houden.
annelot
Geplaatst: 06-02-13 22:13
Ik kan beide data's idd en ik begrijp dat jullie er 1 mee laten komen dan, wel zo eerlijk naar de rest toe.
heidiLOVER
Geplaatst: 06-02-13 22:46
Oeh Ryon die is bekend, die zie ik hier zo vaak staan, hij is echt heel gaaf!
Laatst bijgewerkt door heidiLOVER op 06-02-13 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
@Annelot: Even een praktische vraag, maar de hengst is rustig genoeg om tussen de merries rond te lopen? Neem aan dat dat wel het geval is, maar wel belangrijk om even rekening mee te houden
Fijn dat er voor de rest inmiddels duidelijkheid is Weet niet welke foto jullie van Maes hebben gepakt, maar hij kan met S&T en hoedje eventueel. Bewaar ik Tirza voor een volgende shoot, die is nu toch nog niet onder het zadel.
Ik zal vandaag/morgen/van 't weekend even kijken of ik geschikte foto's kan vinden van beide beessies
annelot
Geplaatst: 07-02-13 11:49
De hengst is braaf. gaat niet los en ik hoop dat andere paardenhouders er ook aan denken dat hij hengst is en niet klakkeloss dicht bij gaan staan/lopen. Hij is al meer mee geweest naar een shoot met andere paarden en dat ging super, maar het blijft blijft natuurlijk altijd opletten.
xxLady
Geplaatst: 07-02-13 18:00
Moet ik ook nog een foto sturen of hoeft dat niet meer omdat ik bij opgave al foto's heb gestuurd?
Edit: Even een foto naar Nadja gestuurd, ik kan beter een foto sturen wanneer het misschien wel niet hoeft, dan geen foto sturen terwijl het wel moet en iedereen zit op me te wachten ;p
Oh en nu zie ik pas dat ik eigenlijk niet hoefde te sturen, heb weer eens te snel gelezen ;s Naja het maakt mij niet veel uit welke foto jullie gebruiken (: Degene waar Lady het meest volledig op staat is het leukste denk ik, dan hebben de fotografen een goed beeld hoe ze er uit ziet (: Zoek maar een leuke uit! (a)
Laatst bijgewerkt door xxLady op 07-02-13 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Debbie
Geplaatst: 07-02-13 18:10
heidiLOVER schreef:
Debbie schreef:
Opperdoes.. het zegt me niet zo veel maar dat ligt volgens mij ook niet om de hoek of wel?
Nee klopt, Opperdoes ligt in Noord Holland
Jeetje.. dan moeten jullie nog een behoorlijk stuk rijden! Vooral Annelot met trailer!
annelot
Geplaatst: 07-02-13 18:26
Opperdoes is 1,5 uur rijden. Hebben jullie misschien fotos van de omgeving daar?
Debbie
Geplaatst: 07-02-13 18:38
Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden
Het is heel moeilijk te omschrijven. Een echt bos is het niet.. meer wat paden tussen de weilanden waar heeel veel bomen staan.