Ben aan t opwarmen hihi! Heb het erg naar mn zin gehad dames! Leuke paarden, allemaal heel verschillend! Moet straks nog 5 kwartier naar huis (ben bij Lynn gecrashed hihi) dus misschien vanavond wat en anders morgen op mn gemakkie Heb iig leuke erbij zitten!
Ik ben inmiddels ook thuis, was nog even met Bodhi gaan wandelen van mij komen ze waarschijnlijk ook vanavond
XXXX2015
Geplaatst: 02-03-13 18:00
Ik ben ook thuis, ben bevroren brrrr . maar het was een super ervaring met mn friesje, wat was ze braaf. Ook op de terugweg , even vond ze een tractor met grote kiepwagen eng, maar ze liet zich goed sussen. Ik ben echt heel benieuwd hoe de foto's geworden zijn, wat ik al op de fototoestel len zag werd ik al heel blij van
En ik ben een beetje verliefd geraakt op de kleine pony die er bij was.. Wat een gaaf dier
Ja heel pittig ding hihi! Heb leuke fotos kunnen maken, van allemaal wel! Alleen Marijn (zo heet ze toch?) die we t laatst hadden had t gehad, dus daar niet mega veel fotos van helaas. Maar dat is een voordeel van zoveel fotografen, er zal ongetwijfeld een hoop moois tussen zitten!
Klinkt als een geslaagde middag! Jammer dat ik ook af moest melden.. Hoop volgende keer wel te kunnen, dan logeer ik gewoon met Puk 1 nachtje bij Fjordido en dan kunnen we ook mee!
Ik ben ook eindelijk thuis (paardlief wilde ook nog wat aandacht van me). Nu eerst eten en dan op mijn gemak de foto's doornemen. Ik zag al dat we genoeg groepsfoto's hebben
Patries is op weg naar Almere en nu ga ik even de foto's op de computer zetten. Ik beloof niks voor vanavond, maar ik hoop morgen sowieso van elk paard een foto online te kunnen zetten
Ik lig uitgeteld op bed, beet net een paard op m'n werk met voeren lekker in m'n vinger en nu hangt er dus een dood lappie vlees aan.. Leuk die paarden.