Ik zie het topic een beetje laat, maar is er toevallig nog plek? Ik heb een 4 jarige KWPN'er en een vriendin wil ook graag mee met een 9 jarige duitse rijpony (loopt op M2/Z niveau (paarden))
Ik zie dat het Oostvoorne of Rockanje is geworden. Dit is mij te ver weg helaas. Als het toevallig toch nog Katwijk/Noordwijk wordt, dan ben ik er zeker bij.
Sjolvir
Geplaatst: 09-01-13 19:11
Heb 2 paarden, kan dus ook wel 2 data, maar mijn voorkeur gaat uit naar maart. Reden als we wel het water in moeten wordt dat spalsh plons en wegwezen aan het einde van de shoot, veel te koud in de winter en hoop dat maart net iets warmer is dan februari, maar ja, dat is ook maar afwachten. Moet nog wel even stang in messing kopen trensje heb ik al, voor bij mijn barokke hoofdstel. (ja, op fjord, of knabstrupper (in geval van 2 data))
Ik hoop ook dat t rockanje , Oostvoorne blijft....
TaeBo
Geplaatst: 09-01-13 20:07
Mag ik me ook aanmelden met Lord, een bruine PRE van 4 jaar. Ik kan op beide datums maar mijn voorkeur gaat uit naar de datum dat Rafiki en Ivonka ook komen, vooralsnog dus de 17 februari. Ik hoop dat ik nog mee kan doen!
Laatst bijgewerkt door TaeBo op 09-01-13 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt