Ik zou wel mee willen ( ja ik ben laat maar kan toch niet ) maar mij pony kan alleen : kusje , fleem , jambette , buiging , compliment en zweep ofzo pakken .... Ze kan geen liggen of steigeren ....
zou het ook leuk zijn om niet alle modellen die in de andere meeting worden gekozen om die niet ook hier te laten komen.... als alle reserve fotograven hier mee mogen lijkt het me ook wel leuk om de reserve modellen hier te laten komen of niet?
Ik vind van niet eerlijk gezegd, want iedere fotograaf heeft ook een eigen stijl, dus als model krijg je dan alsnog compleet andere platen van jou en je paard Natuurlijk kunnen de reserve modellen zich hier inschrijven, maar alsnog vind ik dat de modellen van de andere meeting zich hier ook mogen aanmelden
Ja maar ik bedoel meer dat de reserve fotograven in dit topic wel een kans krijgen om mee te gaan, waarom krijgen de reserve modellen dan niet een kans om hier mee te gaan? want ik weet nu al op wie alle fotograven gaan stemmen... alle bekende VD'ers... zo krijgen de anderen nooit een kans... terwijl dit topic daar juist voor was toch?