1. Dustinlover met Jet 2. Callychanel met Calamity Jane 3. Amable met Jauke 4. Callychanel met KJ Make My Day 5. CubaLibre met Bono 6. Tamaramt met April 7. Gillian met Blomke 8. Ietjelover met Don Quichot 9. Kwakkel007 met Waldo 10. Ietjelover met Vivaldi
Reservelijst, modellen met het hoogste aantal stemmen na de bovenste 10 11. Tessya met Laurioso 12. Mirrie90 met Arida 13. Erpel met Vera - Pattypaard met Chickie - Leonie87 met Empaier.
Als er interesse voor is ga ik nog eenzelfde meeting organiseren, eventueel met modellen uit dit topic en dezelfde fotografen als deze dit aantrekkelijk vinden klinken.
Sorry voor de modellen die niet zijn uitgekozen, het is misschien een schrale troost maar wie weet komt er een tweede meeting!
Mijn mini moet nog wel geschoren worden dus moet het wel beetje optijd weten maar dat komt wel goed neem ik aan!
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-13 20:17
Ik denk dat eind maart, begin-midden april het beste uitkomt.
En dan natuurlijk de weekenden alleen. (Nouja, ik heb vrijdag standaard vrij maar niet iedereen helaas)
Ik heb alle uitgekozen modellen ook nog een PB gestuurd! Zsm ga ik kijken welke datums het beste uitkomen voor iedereen, dit doe ik wél via dit topic gezien mijn inbox anders niet meer overzichtelijk is.
Pattypaard
Geplaatst: 22-01-13 20:36
Jammer dat mijn paard er niet direct bij zit, maar wie weet nog bij de reserve al is die kans klein denk ik. Gefeliciteerd voor alle die wel uitgekozen zijn! En veel plezier met deze meeting!
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 22-01-13 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
leonie87
Geplaatst: 22-01-13 20:36
helaas . Mocht er een 2de meeting komen hoor ik het graag. Veel plezier met deze iig! Wel reserve maar de rest zal wel gaan haha.
Haha nee een deel van de mijne zit er ook niet bij, maar ik vond het zo lastig om te kiezen En de stemmen gaven dit ^^ Maar ik ben er wel blij mee, wie weet komt er nog een tweede als het een succes is.
Als het een zondag zou zijn kan ik mijn vriend misschien wel zo gek krijgen om als klok te komen fungeren, ivm op tijd wisselen. Zaterdags moet hij altijd tot laat werken dus dat zou alleen zondags een mogelijkheid zijn.
Zondag is denk ik ook beter haalbaar voor iedereen.