De modellen 1. Joyced met Bonaparte foto 2. joysjuh1987 met NL Moonlight Tiz Masquerade foto 3. Rienie1986 met Mazou foto 4. Desireex met Pluisje foto 5. Annevandam met Berycole foto 6. heartbeat999 met Sunshine foto 7. MarlindeRooz met Xander foto 8. heartbeat999 met AMHA merrie Dusty foto
De reservemodellen 1. Nicolet90 met Cadans foto 2. _Jorien_ met Whaya foto 3. xAntgillya met V.C xAntgillya foto 4. maaike1991 met Borus foto
Alle fotografen en alle modellen krijgen ruim voor de meeting nog een pb met alle informatie! (lijsten, adres, etc)
Mocht er iemand zijn die alleen ochtend of middag kan, laat dit via pb weten!
Leuke modellen, maar wel jammer dat er zoveel vergeten zijn op de lijst ik had namelijk daar wel wat tussen staan die anders bij mij zeker op de lijst stonden.
Vind het een leuke lijst maar wel heel veel kleintjes
Aaah superleuke modellen! wel veel kleintjes idd, maarjaaa
Annevandam
Geplaatst: 28-03-13 14:56
[quote="joysjuh1987"]Waauw super wij mogen er bij zijn met onze nieuwe amha het weekend er voor nog een show dus ze zal in mooie conditie zijn[/ Hi Joyce! Ik wist niet dat jij kleintjes had. Ik dacht alleen een knappe bonte
joysjuh1987
Geplaatst: 28-03-13 19:13
@ anne nee wij showen en fokken met minis en daarnaast heb ik asal nog voor de hobby leuk dat jij ook komt