Ik heb hem binnen en ga nu alle stemmen bij elkaar optellen. Vanavond word er bekend gemaakt welke 10 modellen er definitief meegaan, en welke 5 reserve-modellen er kans maken op een plek als er iemand uitvalt.
Dus nog even spanning, dan ga ik nu zitten turven.
Moet jullie teleurstellen, ik heb de modellen van Evy nog niet ontvangen...
Ik dacht al, noteerde alle bokt-namen voor de zekerheid zodat ik zeker wist of ik alles had, maar had maar 8 bokkers, en er waren 9 fotografen aangemeld..
Maar je kan toch alvast turfen? Mocht elk model met 2 punten van elkaar verschillen dan staat de lijst vast
Wiwabalia
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-12 00:22
lovey_ou schreef:
Maar je kan toch alvast turfen? Mocht elk model met 2 punten van elkaar verschillen dan staat de lijst vast
Maak hem ook af, ben nu toch bezig.
Top 10 is best wel duidelijk, dat zijn er echt 10 die duidelijk erboven uit springen qua stemmen, met de 5 reserve-modellen niet echt, daar is het meer verdeelt, dus hoop dat Evy alsnog haar stemmen inlevert en dit vooral bij de reserve-modellen tot wat meer duidelijkheid brengt.
We zullen zien, mocht ik zondag Evy haar stemmen niet binnen hebben dan maak ik de lijst bekend zoals hij is, de fotografen hebben immers bijna een hele week gehad om te stemmen.
Dus nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even geduld dames.
Loiz
Geplaatst: 15-12-12 10:22
ik als een malle naar dit topic toen ik wakker werd
Jup, helaas nog steeds niks binnen, ik wacht netjes tot eind van de middag, maar ben bang dat ik ook niks meer binnen krijg. Wel jammer want ik als fotograaf zou zeker mijn voorkeur willen uitspreken, maar gelukkig hebben de andere dit wel gedaan.
4. Puma Naam bokker: Fellor Ras hond: Border collie/Berner sennen en nog 25% wat anders. Geslacht: Reu Kan los: Ja Foto (link): http://www.mijnalbum.nl/Foto-3DCPH6OW.jpg
5. Maddox Naam bokker: Fellor Ras hond: Border collie/Berner sennen en nog 25% wat anders. Geslacht: Reu Kan los: Ja Foto (link): http://www.mijnalbum.nl/Foto-DKUHZVKG.jpg
3. PuckiePleun Naam bokker: Hubbabubba Ras hond: Kooikerhondje Geslacht: Teef Kan los: Ja/Nee Foto (link): http://i49.tinypic.com/1qk19w.jpg
4. Onbekend Husky Naam bokker: barrelover Ras hond: Husky Geslacht: Teef Kan los: Ja/Nee Foto (link):
5. Mexx Naam bokker: Suus_elviera Ras hond: kruising herder/bordercollie met baard Geslacht: Reu (geholpen) Kan los: Ja/Nee Foto (link): Afbeelding]
De definitieve modellen staan gewoon op volgorde van aanmelding, dus het is niet per definitie zo dat op nr. 1 het meest gestemd is. Het was van te voren niet afgesproken dat mijn hond persé mee moest, omdat ik het organiseer, ik heb de fotografen hier vrij in gelaten, hij zit er dus bij omdat hier eerlijk over gestemd is.
Als er een model uitvalt, schuift reserve-model 1 automatisch op naar die plek, etc.
Mochten er vragen over zijn dan hoor ik dat graag.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 16-12-12 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt