Ik zie het vanzelf misschien valt er nog iemand af, ik hoop het stiekem wel, haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dav schreef:Citaat:Fotograaf;
1. Fantabulouss *website*
3. Channy
4. lovey_ou
5. heidiLOVER
6. Aniek1985
7. Chantal33
8. EquiPhoto
9. Dapnik zaterdag of zondag, ligt aan datum Onder voorbehoud 3 Maart![]()
11._l_amanda_l_ *website*
12. Xliisaa
Van Dapnik weet ik dat zij beginnend is zijn er nog meer beginnende fotograven?
Ik ben nu nl bezig met de lijst en we hebben 10 fotograven maar wil dan Dapnik als ''leerling'' bij een ervaren groepje plaatsen of als vliegende keep dat zij ook van de ervaren fotograven wat kan leren en miss als oortje's-naar-voren-aandacht-eisende hulp kan worden ingezet mits ze dat okay vind.
Xliisaa word dan of reserve fotograaf met kans op thuis blijven worden of extra helper/vliegende fotograaf op de dag zelf.
Wat vinden de fotograven ervan?
EquiPhoto schreef:Is de persoon met 1 bericht toevallig de Fell pony?
Tsja, ik vond als fotograaf zijnde de Quarters geen interessante modellen, geen aanvulling voor het portfolio zeg maar. De Fell daar in tegen heeft een prachtig behang, dát zien fotografen graag! Vandaar mijn keuze, en ik denk dat bijna alle fotografen op die manier hebben gedacht. De Quarters hebben geen interessante kleur oid, en over het algemeen lopen ze vaak erg vlak, dat zit natuurlijk heerlijk, maar het is voor een fotograaf dan erg moeilijk om daar een spectaculaire foto van te maken
stoltur schreef:Wat leuk dat jullie mijn Skotta hebben uitgekozen.
Ik kom lopend naar de locatie, ik heb geen trailer beschikbaar en zo erg ver is het voor mij niet. Ik hoop mijn oude dame tegen die tijd ook weer lekker onder het zadel te hebben.
Ik heb nog een nieuw halster liggen. Wanneer ik met zadel en hoofdstel kom is het een bruin hoofdstel en een bruin met lichtbruin boomloos zadel.
_l_amanda_l_ schreef:heb je wel meegestemd Maysoon? Ik denk dat Dav allen die niet op de pb's hebben gereageerd, uit de lijst heeft gehaald? Waren er wel meer..
Dav: als het anders qua indeling niet echt uitkomt, wil ik ook wel "vlieger" zijn hoor, niet dat ik beginnend ben maar hou nooit zo van strakke schema's
Dus als ik dan overal en nergens mee mag knipperen en misschien Daphnik een beetje moet helpen, vind ik geen probleem!
Ik vermaak me wel
Cchanny schreef:Oh en Zou het misschien mogelijk zijn om met iemand mee te kunnen rijden?
Ben bereid om ergens met de trein/bus naar toe te rijden.
Ik woon in Hoorn.
_l_amanda_l_ schreef:Die laatst gequote lijst klopt toch niet meer helemaal? Bonnie kon toch niet op 3 maart?
lovey_ou schreef:Dav begrijp ik dus goed dat er dan 11 fotografe zijn omdat Dapnik beginnend is?
Persoonlijk zou ik het gewoon bij 10 fotografe houden dan zit Dapnik er toch gewoon bij
Fantabulouss schreef:Cchanny schreef:Oh en Zou het misschien mogelijk zijn om met iemand mee te kunnen rijden?
Ben bereid om ergens met de trein/bus naar toe te rijden.
Ik woon in Hoorn.
Denk dat je wel met HeidiLOVER en mij mee kan rijden, wij vertrekken vanuit Medemblik. Dan moet je ff de bus naar Medemblik nemenMaarja als je de trein naar Den Helder pakt ben je zowat nog sneller