Hm mechelse heide is dik anderhalf uur rijden dat gaan de oudertjes niet willen doen en dat wil ik Iowa ook niet aandoen ze heeft het niet zo met de trailer. Hopelijk vind er ook eens een fotomeeting in mijn buurt plaats
Ik kan wel dus als van men paarden worden gekozen kan ik zeker ; vader kan veranderen va shift op het werk waardoor hij mij en de paarden kan vervoeren. Maand mei en de plaats maak mij ook niks uit ;p
paard(en)model(len): -keona met vriendin (2paarden/pony's) -lotte_horses (miss komt de hond mee) - b485 (Petra of Sun) - Eleio ( 1 franse draversmerrie,keleven & 1 jaarlig , Diëgo & Mini shet hengst van 82 cm , Daan v/d Molenhoek)
20 mei moet normaal gezien lukken, ik moet wel nog bespreken qua vervoer, maar ik wil eerst weten of mijn paarden overigens gekozen worden en welk paard dat dan is. (bv bij shet neem ik dan liever de sulky mee oid, dus daar moet ik rekening mee houden)
fotograven: -Leen_
paard(en)model(len): - keona met vriendin (2paarden/pony's) - lotte_horses (miss komt de hond mee) - b485 (Petra of Sun) - Eleio ( 1 franse draversmerrie,keleven & 1 jaarlig , Diëgo & Mini shet hengst van 82 cm , Daan v/d Molenhoek) - JPTinkers + vriendin eventueel ( tinkerhengst en oudere kwpn ruin ) - Jackytje (Jacky, shetlanderruintje of Tinky, tinkermerrie)